וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "משחק ההגנה שלנו רע מאוד, פעם אחר פעם"

מאמן בית"ר ירושלים סיכם את ה-2:2 הסוער עם מכבי ת"א: "בכל פעם שאנחנו ביתרון שחקן אנחנו עושים טעויות. אם אברמוב הגיע, כנראה שיש לו עור של פיל"

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

בית"ר ירושלים סיימה ב-2:2 הערב (שני) במשחק קצבי ומלא אירועים מול מכבי תל אביב. המארחת הובילה פעמיים על הקבוצה של אייטור קראנקה משערים של ירדן שועה בפנדל ונגיחה של דנילו אספרייה, אך גם בעשרה שחקנים עם הרחקתו של דריק לוקאסן, ערן זהבי כבש צמד והשאיר נקודה אחת בצד של הקבוצה מהמקום השני בטבלה. בית"ר עלתה בעקבות התיקו למקום השישי ופספסה הזדמנות לתקוע יתד במקום החמישי במירוץ שלה לפלייאוף העליון.

"מצד אחד מכבי תל אביב עם כל השחקנים שיש להם, נקודה זה לא גרוע", סיכם יוסי אבוקסיס. "אני אדם מציאותי, לא מאלה שמדמיינים דברים. זו פעם ראשונה שהבאנו נקודה מול קבוצה גדולה, וגם נראינו כקבוצה. מאכזב אותי מאוד שאחרי ההרחקה שלהם לא שיחקנו בסבלנות ועשינו טעויות, כל פעם שאנחנו ביתרון של שחקן אנחנו מרשים לעצמנו לעשות טעויות בהגנה. משחק ההגנה שלנו רע מאוד, משחק אחרי משחק, ואנחנו מאוכזבים מזה. ספגנו נגד עשרה שחקנים וזה מאוד מתסכל. יחד עם זאת, היה משחק מטורף, קהל מטורף של בית"ר, כולם נהנו. כנראה שהייתי אומר שתיקו זה לא גרוע לפני המשחק".

אבוקסיס הוסיף ואמר: "היינו בהרכב מאוד מאוד התקפי, במהלכים האחרונים היינו כל כך חסרי חכמה במסירה האחרונה. היינו צריכים להיות יותר סבלניים בהנעת הכדור. אנחנו צריכים להיות יותר חזקים במשחק ההגנה שלנו, אתם רואים את זה לכל אורך העונה. אנחנו לוקים בחסר ואני יודע את זה. היום הגיע בלם ואולי נתחזק בעוד שחקן, כי אנחנו סופגים המון. אולי עכשיו, כשיגיעו שחקנים, נצליח לשפר את זה. אני מעדיף לנצח 0:1 קטן, אבל בית"ר זה מועדון שדורש לשחק קדימה. צריך שיהיה איזון, אם לא נמצא את האיזון בין התקפה להגנה, לא נוכל להתקדם. ירדן שועה סימן לי שהוא מחזיק את שריר הירך האחורי, אני מקווה שזה לא רציני כי הוא מאוד חשוב בשבילנו. הוא נתן היום כדורים אדירים, הוא עשה שינוי גדול במשחק שלו ואני מאוד שמח בשבילו. נבחרת? יש מאמנים, שהם יחליטו. רק שימשיך ככה".

על ברק אברמוב שהגיע הערב לטדי לאחר התקרית החדשה בביתו: "אם הוא הגיע, כנראה שיש לו עור של פיל והוא התאושש מהר. זה לזכותו. אתמול הוא כבר יצא מהבית, זה משהו לא פשוט. הוא מאוד חזק".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
חמוץ-מתוק. אבוקסיס/דני מרון

דנילו אספרייה הוסיף: "בבית שלנו אנחנו צריכים לנצח כל משחק. מכבי תל אביב אחת הטובות בארץ, אבל יש לנו קבוצה טובה וחייבים לנצח. נקודה זה לא מספיק, אבל לפעמים זה קורה. כשאתה נותן להם הזדמנות הם יכולים להרוג אותך. אנחנו עובדים קשה ממשחק למשחק, מקווים במשחק הבא לתוצאה יותר טובה ושלוש נקודות. זו נקודה טובה עבורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully