וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Warner Bros. Discovery תשדר ביורוספורט את האולימפיאדה

מבזקי ספורט: הוועד האולימפי הכריע - ענקית המדיה Warner Bros. Discovery תשדר בערוץ יורוספורט את המשחקים האולימפיים 2026-2032. רכש חדש לבנות הפועל ירושלים בכדורסל, הושקה הנעל הרשמית הייעודית למרתון Winner ירושלים

האולימפיאדה ביורוספורט. יחצ,
המשחקים האולימפיים ישודרו ביורוספורט/יחצ

לאחר השקת מכרז תחרותי של הוועד האולימפי הבינלאומי, Warner Bros. Discovery (WBD) ואיגוד השידור האירופי הציגו הצעה משותפת לרכישת כל זכויות המדיה ב-49 טריטוריות באירופה עבור אולימפיאדת מילאנו - קורטינה ד'אמפצו 2026, אולימפיאדת לוס אנג'לס 2028, משחקי החורף האולימפיים 2030 ואולימפיאדת בריסביין 2032, וכן עבור המשחקים האולימפיים לנוער בתקופה זו.

אנדרו ג'ורג'יו, נשיא ערוץ יורוספורט ומנכ"ל Warner Bros. Discovery Sports Europe: "בתור הבית של האולימפיאדה באירופה בשלושת המשחקים האולימפיים האחרונים, אנו שמחים להאריך את מערכת היחסים שלנו עם הוועד האולימפי הבינלאומי עד 2032. לקראת מה שצפוי להיות המשחקים האולימפיים המפוארים ביותר בפריז 2024, אנחנו שמחים ונרגשים לספק חווית צפייה אמיתית ואיכותית, כזו שתבטיח שוורנר ברוס דיסקברי תישאר המקום היחיד בו המעריצים יוכלו לחוות כל רגע בארבע האולימפיאדות הבאות."

נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי, תומאס באך: "אנו שמחים שהגענו להסכם ארוך טווח עם שתיים מחברות התקשורת המובילות בעולם. איגוד השידור האירופי והחברים בו מספקים מומחיות שידור חסרת תקדים ברחבי אירופה, ו- WBDבאמצעות השילוב האחרון של Warner Media ו-Discovery, מייצגת את אחת מחברות המדיה והבידור הגדולות בעולם בכל הז'אנרים והפלטפורמות. הסכם ארוך טווח כזה מספק יציבות פיננסית קריטית לעולם הספורט, ובסופו של דבר תומך גם בספורטאים עצמם".

תמר אנגל. FIBA,
תמר אנגל/FIBA

הנהלת הפועל לב ירושלים כדורסל נשים מודיעה כי החל מהיום מצטרפות לקבוצת הנשים, שכעת מובילה את הטבלה בליגה הלאומית, 2 שחקניות חדשות: תמר אנגל וגאיה סלס. עוד צפויה להצטרף בסוף עונת ליגת העל השחקנית נור כיוף (שחתומה בכרטיס כפול ומשחקת היום באליצור רמלה).

ד"ר נטע אבוגוב יו"ר הקבוצה מציינת: "לשמחתי הצלחנו לצרף 2 שחקניות נהדרות לקבוצה את תמר אנגל ואת גאיה סלס. סגל השחקניות שלנו משלב בין השחקניות הבכירות ביותר בליגה לבין הנערות הירושלמיות המוכשרות שגדלות אצלינו במועדון. אני מאמינה שההרכב הזה יוביל אותנו, דרך הפרקט, למקומה הראוי של ירושלים בליגת העל לנשים בכדורסל."

קבוצת הנשים של מועדון הפועל לב ירושלים משחקת העונה בליגה הלאומית תחת המאמן יונתן אורן. הקבוצה מורכבת משחקניות בית ירושלמיות מוכשרות ושחקניות חיזוק במטרה להצעיד את הקבוצה כבר השנה לליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שגריר סאקוני איתן חרמון. יחצ,
איתן חרמון/יחצ

מותג הספורט SAUCONY חושף היום את הנעל הרשמית של מרתון Winner ירושלים - Triumph 20. לראשונה בתולדות המרתונים בישראל, נעל המירוץ ממותגת בדומה למקובל במרתונים של ניו-יורק, טוקיו, פריז וברלין. את הנעל חשף שגריר Saucony איתן חרמון, רץ המרתון קטוע רגל הראשון בארץ. איתן נפצע באורח בינוני במלחמת לבנון השנייה, בעת שמטען עליו עלתה ה"אכזרית" בה נסע התפוצץ. איתן שהיה ספורטאי מצטיין ואצן למרחקים ארוכים, נפגע קשה ברגלו הימנית, עבר ותהליך שיקום ארוך ומורכב, וחזר לרוץ. מאז השתתף ב- 18 מרתונים ברחבי העולם. לאחרונה השתתף במרתון לונדון וזכה באליפות העולם והוא עומד להשתתף במרתון Winner ירושלים, שיתקיים ב 17 במרץ זו הפעם ה- 12 בהשתתפות עשרות אלפי רצים שיגיעו מכל קצוות הארץ ומרחבי העולם.

ייחודו של המרתון נובע ממסלול הכולל נקודות ציון חשובות והיסטוריות בירושלים לצד נופים מרהיבים ועוצרי נשימה, ביניהם: בית המשפט העליון, מוזיאון ישראל, משכן נשיאי ישראל, חומות העיר העתיקה והרובע הארמני, מגדל דוד, תיאטרון החאן, בריכת הסולטאן.

דגם ה-Triumph 20 מבית SAUCONY מציע דגם קל משקל בעלת רמת ריכוך גבוה וטכנולוגית ה PWRUN+, המאפשרת לרצים להנות מריפוד מקסימלי, שיעניק לרצים אפשרות לרוץ קילומטרים ללא כל בעיה. ריפוד הקצף החדש +PWRRUN רך וקליל יותר מאי פעם, כאשר גיאומטריה מעודכנת מעניקה יותר רכות מתחת לכף הרגל ותחושה חלקה מתמיד.

מנכ"ל עיריית ירושלים, איציק לארי, "מרתון ירושלים המציין השנה 12 שנות פעילות, זוכה לראשונה בישראל לקבל נעל רישמית. זוהי התרגשות גדולה להיות החלוצים במדינה ולהשיק נעל ממותגת, ובו זמנית להיות חלק מקבוצת מרתונים בינלאומיים כדוגמת ניו יורק, טוקיו ופריז, שמעצבים מדי שנה נעלי מרתון ממותגות. עיריית ירושלים מאחלת לכל הרצות והרצים שייקחו חלק במרתון ירושלים הבינלאומי, המוביל בישראל, הנאה מהנופים המרהיבים ומהאוויר הצלול בדרך לקו הסיום'.

חניתה מי-טל מנכלית SAUCONY ישראל, "אני נרגשת ושמחה כמנכ"לית החברה לקחת חלק באחד מאירועי הספורט המובילים בישראל ולהשיק את הנעל והחולצה הרשמית של המרתון. מרתון ירושלים מהווה אירוע ספורטיבי מרגש ומיוחד הן בשל הנופים והמסלולים שהוא עובר בהם והן ברמת התמהיל האנושי הנפלא של הרצים. הריצה והספורט מאחדים את כולם ומתחברים לערכים של חברת סאקוני. ֶדגם המרתון כשמו כן הוא טריומף (דגם 20) ניצחון. במרתון כול אדם מתמודד מול עצמו בניצחון האישי והפרטי שלו".

שעון אפל. יחצ,
השעון החכם של אפל/יחצ

רשת iDigital, משווקת הפרימיום של Apple בישראל, מעניקה השנה חסות לתחרות ישראמן 2023 שתתקיים ב- 27 בינואר באילת. במסגרת החסות תציג את Apple Watch ULTRA שהוכרז כשעון הרשמי של התחרות.

המומחים של iDigital יחד עם הטריאטלט והמאמן דניאל דיוויד שליבו יפגשו בשטח את המתחרים ומומחי הספורט שיגיעו לתחרות, יאפשרו להם להתנסות בשעונים מקרוב וללמוד יותר על סדרת השעונים החדשה שלApple ועל הפיצ'רים החדשים של ה Apple Watch Ultra שיעזרו אפילו למקצוענים ביותר להשתדרג.

ה- Apple Watch Ultraנחשב לשעון הקשיח והמתקדם ביותר מכל קודמיו. עם מארז טיטניום בעיצוב יפיפה ופונקציונאלי, בגודל 49 מ"מ ומעל זכוכית ספיר חזקה, צג גדול ובהיר במיוחד לתצוגה נוחה גם בתנאים קשים, עמידות למים עד לעומק של 100 מ', עמידות לאבק ומעל הכל 36 שעות של חיי סוללה ועד 60 שעות במצב "סוללה חלשה" - אתם מקבלים את כל העולם על כף היד שלכם. השעון מאפשר את כל המדידות המדויקות שספורטאי ברמה החובבנית וגם ברמה הגבוהה ביותר מחפש לעצמו.

מעבר ליכולות המקצועיות שלו, השעון מכיל את כל התכונות (פיצ'רים) שיש בשעונים האחרים של Apple כמו ניטור רמת החמצן בדם, אפליקציית אק"ג, זיהוי תאונות דרכים ועוד דברים רבים וטובים, בנוסף ליכולות החיבוריות של ה-Ultra וההתאמה המושלמת שלו לאקו-סיסטם של מכשירי Apple.

השעון משווק ברשת iDigital, משווקת הפרימיום של Apple בישראל. איידיגיטל היא רשת הAPR- (Apple Premium Reseller) היחידה בישראל המהווה את הפורמט הקמעונאי היוקרתי ביותר של .Apple בiDigital- תוכלו להתנסות במכשירי Apple השונים ולקבל ייעוץ והכוונה בבחירת המכשיר המתאים ביותר לצרכים שלהם.

חנות Panta Rei. יחצ,
חנות Panta Rei בקניון ראשונים/יחצ

חנות רביעית למותג בגדי הספורט Panta Rei , נפתחה על שטח של כ- 120 מ"ר, בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים.

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "המותג Panta Rei, מביא בשורה לקהל הצרכנים, עם פיתוח בגדים המותאמים לפעילויות ספורט שונות, תוך שימוש בבדים ובטכנולוגיות בלעדיות וייחודיות למותג, כחלק מהחוזקות של קבוצת דלתא המייצרת למותגי הספורט המובילים בעולם. עד סוף שנת 2023 תפתחנה עוד כ 7 חנויות עם מגוון רחב לנשים ולגברים כאחד".

Panta Rei מותג בגדי הספורט המתבסס על שני העקרונות המרכזיים: בדים ותנועה משיק קולקציה איכותית ונוחה במיוחד שמטרתה לתמוך בביצועים הספורטיביים, לאפשר תנועה בכל דרך ובכל קצב לנשים ולגברים. מחשבה רבה הושקעה מאחורי הטכנולוגיות המשולבות בבדים ובעיצוב הפריטים.


בעולם האימון בעצימות גבוהה דגמים במגע בד קריר המאפשרים נוחות ותנועה מרבית, המתאימים במיוחד לחדרי כושר, אימוני כוח וסיבולת בצבעוניות מינרלית מתכתית לצד פרינט קומופלאז'.
בעולם הריצה דגמים מבד דק וקל משקל, המתאימים את עצמם בגמישות מקסימלית למבנה הגוף. מתאימים במיוחד לריצה ואימונים בעצימות גבוהה. צבעוניות קונטרסטית ונקיה בשילוב הצבע הכתום המזוהה עם המותג.

החנות החדשה בקניון ראשונים, מתווספת לחנויות בקניון עזריאלי תל אביב, קניון עיר ימים נתניה, בגרנד קניון חיפה ולאתר האון ליין.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully