וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמצים גדולים במכבי נתניה להכשיר את טוומאסי ואנו לגמר גביע הטוטו

16.1.2023 / 11:15

בקבוצה מקווים שלפחות אחד מהשניים יוכל לשחק נגד באר שבע ביום רביעי. הארטהרץ וברקו לא מוצאים קבוצה ומעכבים החתמה של מגן זר

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חיפה 0:1/ספורט 1

מכבי נתניה מתכוננת למפגש הכפול נגד הפועל באר שבע, תחילה בגמר גביע הטוטו ביום רביעי הקרוב ואחר כך בליגה, ביום ראשון באצטדיון טרנר. לקראת גמר גביע הטוטו מנסים בקבוצה להכשיר את הקשר בוריס אנו והחלוץ פטריק טוומאסי שמתאוששים מפציעות. אנו שלא שיחק שלושה שבועות, הגביר בימים האחרונים את קצב האימונים ולא התלונן על כאב ברגלו, כך שבקבוצה קיימת אופטימיות לגבי שיתופו. טוואמסי שהתלונן במהלך השבוע שעבר על כאבים בשריר הירך האחורי, יבדק היום פעם נוספת ואז תתקבל החלטה בנוגע לשיתופו ברביעי.

מי שימשיך להיעדר ויחמיץ גם את גמר גביע הטוטו וגם את משחק הליגה נגד באר שבע בטרנר, הוא איתן אזולאי שחזר להתאמן עם הקבוצה לאחר שסיים עונש השעייה פנימי. לקשר עדיין צריך לרצות עונש הרחקה משני משחקים.

בוריס אנו, מכבי נתניה. ברני ארדוב
יתאושש בזמן? בוריס אנו/ברני ארדוב

במקביל להכנות למשחקים הקרובים, עושים בנתניה מאמצים גדולים לצרף עוד שחקני חיזוק לקבוצה. פחות משבועיים נותרו לסגירת החלון, והמטרות העיקריות של הצוות המקצועי בשלב זה הן להחתים מגן שמאלי זר ולהשלים את צירופם רווה אסייג מהפועל עכו ועוז בילו ממ.ס.אשדוד.

מה שמקשה כרגע על צירופו של מגן זר, היא העובדה שפלוריאן הארטהרץ וגם אריך ברקו שקיבלו הודעות על שחרורם, מתקשים בשלב זה למצוא קבוצות חדשות. מספר קבוצות מהליגה השנייה בגרמניה הביעו עניין בהארטהרץ, אך לא נרשמה התקדמות של ממש בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully