וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקולטסה עבר את הבדיקות. במ.ס. אשדוד ממתינים לשחרורו

16.1.2023 / 11:12

הפועל באר שבע עדיין צריכה לפתור את הפלונטר ולאחר מכן שחקן הכנף יעבור. באשדוד אופטימיים לגבי רישומו בסגל נגד חדרה

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי בני ריינה 0:3/ספורט 1

בעקבות צורך בבדיקות נוספות, עבר אתמול (ראשון) אלטון אקולטסה אקו לב והוא כשיר ורשאי הבוקר לחתום במ.ס. אשדוד. שחקן הכנף שאמור לעבור מהפועל באר שבע, הגיע כבר שלשום למשחק של אשדוד מול בני ריינה ושהה עם השחקנים במתחם חדרי ההלבשה. אתמול כאמור עבר בהצלחה את האקו לב וכעת ממתינים באשדוד לשחרור של הפועל באר שבע מהפלונטר שיש לה עדיין מבחינה טכנית, כדי שאקולטסה ייצא מהקפאה ויירשם. במועדון של ג'קי בן זקן מעריכים כי אקולטסה יכלל בסגל למשחק מול הפועל חדרה בשבת.

בקבוצה פועלים במקביל להכנסת מיכאל אוחנה לכושר משחק. השחקן סיפר כי במכבי נתניה לא התאמן בצורה קבועה ומסודרת עם כל השחקנים במשך למעלה מחודש ולכן ייקח לו עוד זמן כדי להיות מוכן לשחק במ.ס. אשדוד. "מיכאל הגיע בלי כושר משחק, אבל עם מלא מוטיבציה למשחק", אמרו הבוקר במ.ס. אשדוד.

אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
החשש הוסר. אקולטסה/מאור אלקסלסי

בקבוצה היו מרוצים משני שחקני הרכש הנוספים, רועי בן שמעון ואלעד שחף, ששיחקו בשבת מול בני ריינה. שחף פתח בהרכב. בן שמעון נכנס כחילוף וכבש את השער השלישי במבצע נהדר. שחף שהצטרף לאשדוד אחרי חצי עונה ברומניה, סיים את המשחק עם שבר באצבע כף ידו ואחרי בדיקות שעבר אתמול, הוחלט כי בימים הקרובים הוא ישוב לאימונים מלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully