וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תרכוש את שאפי ב-800 אלף יורו. המשחק בסכנין ב-7.2

16.1.2023 / 14:57

הקבוצה תממש את האופציה לרכוש את הקשר שהגיע בהשאלה מקרסנודאר. נקבע תאריך למשחק הדחוי. אופטימיות מקצב ההחלמה של באריירו

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:6/ספורט 1

למרות שלא חזר מפגרת המונדיאל כשהוא בשיאו ואף איבד מקום בהרכב, בהפועל באר שבע נוטים לרכוש את שאפי סוליימאנוב על פי האופציה שעומדת לרשותם. בחוזה מול השחקן וקבוצתו, זכאית הפועל באר שבע לרכוש את סוליימאנוב בסכום של 800 אלף יורו כאשר ההחלטה יכולה להתקבל עד תום העונה. חוזהו של סוליימאנוב לשנים הבאות סוכם מראש וגם הוא סביר מבחינת הפועל באר שבע.

בקבוצה מאמינים בסוליימאנוב וצפויים לממש את האופציה לרכוש אותו אחרי שבקיץ הוא הגיע בהשאלה לעונה אחת אחרי שהושאל עונה קודם מקרסנודאר לגירסונספור הטורקית. על פי ההתרשמות של אנשי הפועל באר שבע, סוליימאנוב עצמו מרוצה במועדון ובעיר הרבה יותר מכפי שחש כשהיה בטורקיה, ולכן אין לראשי הקבוצה ספק שברגע שיוחלט לממש את האופציה עליו, השחקן יהיה שבע רצון ולא יתנגד לכך.

סוליימאנוב צפוי לחזור להרכב הפועל באר שבע מחרתיים במשחק גמר גביע הטוטו מול מכבי נתניה. כזכור משחקה של הפועל באר שבע שלשום מול בני סכנין נדחה עקב תנאי המגרש והוא צפוי להיערך בעוד שלושה שבועות.

שחקן הפועל באר שבע שאפי סוליימאנוב. לירון מולדובן
הצהרת אמון. שאפי/לירון מולדובן

בקבוצה מביעים אופטימיות מקצב ההחלמה של מריאנו באריירו מהפציעה בברכו ומעריכים כי בקרוב הוא יוכל לחזור לשחק, אחרי שבאימונים האחרונים הוא כבר מתנהל כרגיל וברכו לא סובלת שוב מנפיחות.

המשחק הדחוי נגד בני סכנין נקבע ליום שלישי, 2 בפברואר בשעה 20:00 באצטדיון דוחא. המשחק יועבר בדיחור חי בספורט4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully