וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבלנות בהפועל תל אביב כלפי אונואקו אוזלת - ולא בגלל ההתפרעות

16.1.2023 / 7:15

הסנטר שהגיע על תקן כוכב שבר כסא אחרי ההדחה מהגביע, אבל במועדון מאוכזבים מהיכולת שלו: "היה אמור להיות האיש שמביא תארים". תומר גינת טוען: "לא היה לחץ גדול מדי"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.1/ספורט1

מבוכה וכעס, אלה שתי התחושות שאפיינו את חדר ההלבשה של הפועל תל אביב. אנשי הקבוצה לא ידעו כיצד לאכול את התבוסה הקשה שספגו ברבע גמר גביע המדינה, 86:67 להפועל ירושלים, והתקשו להסביר את הנפילה הקשה במשחק.

זה פשוט לא היה הערב של הפועל תל אביב. הם פיגור בהפרש דו ספרתי כבר ברבע הראשון, הצליחו לחזור ל-3 בלבד ברבע השני אבל לא יותר מכך. ירושלים כבר עלתה ל-20 הפרש ברבע השלישי, והפועל לא עשתה אפילו קולות של קאמבק. 4 נקודות למקריי, 5 למנפורד, 3 לאונואקו, 4 לטוקוטו. 16 נקודות לארבעה מחמשת הזרים של האדומים. וזה רק חלק מהסיפור.

"ירושלים הוציאו אותנו מהמשחק שלנו, שיחקו מאוד אגרסיבי, שברו קווי מסירה, לא הצלחנו לשחק את המשחק כמו שאנחנו רגילים, זה לא היה מספיק", אמר תומר גינת שקלע 10 נקודות, רובן בגארבג' טיים, "לא חושב שזה קשור לזה שמשחק על תואר, זה לא הלך לכיוון שלנו מההתחלה, ברור שיש לחץ, לא חושב שבאנו עם אובר לחץ או אובר רצון וזה פגע בנו, באנו מוכנים לעשות את העבודה שלנו, ירושלים שיחקו מאוד חזק בהגנה והוציאו אותנו מהמשחק. נצטרך לעבוד קשה כדי לחזור למסלול".

תומר גינת, שחקן הפועל תל אביב לצד זאק הנקינס, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
משחק חד צדדי. תומר גינת מול הנקינס/דני מרון

בהפועל תל אביב מרגישים זה תקופה ארוכה שהקבוצה יצאה מהמסלול שאפיין אותה בפתיחת העונה. למעשה, מאז החזרה מפגרת הנבחרת, עם הגעת צ'ינאנו אונואקו, הקבוצה החלה בירידה איטית, התרסקה נגד בני הרצליה, חזרה לעצמה נגד נס ציונה ולאחר מכן זייפה בניצחונות בגלבוע ולונדון, ואמש שוב התרסקה.

"אנחנו משחקים 50-60 משחקים העונה, כל שלושה ימים יש לנו משחק, ניצחנו בגלבוע ובלונדון במשחקים פחות טובים שלנו, זה אומר משהו על האופי והיכולת שלנו, היום זה לא הספיק, זה לא אומר כלום על המשחק הבא או המשחקים הבאים, נכאב את ההפסד הזה, אבל נבוא לעבוד קשה ולהתרכז במשחקים הבאים", אמר גינת.

אלא שלמרות שהפורוורד הישראלי ניסה להישאר אופטימי, חלק מאנשי המועדון לקחו קשה מאוד את ההפסד אמש, וכבר מצביעים לכיוון אותו מהלך שהיה אמור לשנות את העונה של האדומים לחיוב, ובינתיים לא ממש עשה את זה. "אונואקו היה אמור להיות האיש שמביא לנו תארים. בינתיים היכולת שלו במשחק הראשון על תואר הייתה מזעזעת", אמר אחד מאנשי הפועל מחוץ לאולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
כיסא ששבר צ'ינאנו אונואקו. אור שקדי, מערכת וואלה
"הלוואי שאונואקו היה אגרסיבי ככה במשחק". הכסא ששבר סנטר הפועל תל אביב/מערכת וואלה, אור שקדי

בשלב הזה בהפועל אין כוונה לבצע זעזוע או שינוי, אבל הסבלנות כלפי אונואקו הולכת ואוזלת. בהפועל מחכים לפעם הראשונה שבה השלישייה אונואקו-בראון-מקריי תופיע בגדול, וזה היה קרוב לכך בניצחון החוץ בלונדון, אך במאני טיים, שניים מהשלושה כלל לא הופיעו.

בקבוצה לא מתכוונים לכעוס על הסנטר ששבר כיסא בירידה לחדר ההלבשה, ולא על ג'ורדן מקריי שהטיח בקבוק של מים על הקיר, "מראה שאיכפת להם, חבל שלא היו כל כך אגרסיביים גם על המגרש", אמר אחד מאנשי הפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully