וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפאלו עלתה לאחר ניצחון קשה על מיאמי, גם הג'איינטס בשלב הבא

הבילס ציפו לניצחון קל על הדולפינס, אבל נמתחו עד שלבסוף ניצחו 31:34. ניו יורק גברה במינסוטה על הווייקינגס 24:31, סינסינטי - בולטימור 17:24

שחקני בפאלו בילס חוגגים. Bryan M. Bennett, GettyImages
לא היה פשוט, אבל הם בשלב הבא. שחקני הבילס חוגגים/GettyImages, Bryan M. Bennett

משחקי שלב הוויילד קארד נמשכו גם בראשון בערב, כמעט מאותה נקודה שבה הסתיים המפגש בלילה הקודם בין ג'קסונוויל ללוס אנג'לס צ'ארג'רס. בפאלו בילס ציפתה לניצחון קל על מיאמי, חילצה בשיניים 31:34 ביתי ועלתה לשלב הבא. ניו יורק ג'איינטס ניצחה במינסוטה 24:31 וסינסינטי גברה על בולטימור 17:24. תמונת הוויילד קארד תושלם בלילה שבין שני לשלישי, במפגש בין טמפה ביי לדאלאס.

בשלב הבא תתמודד קנזס סיטי עם ג'קסונוויל ובפאלו תשחק מול סינסינטי. פילדלפיה תפגוש את ניו יורק ג'איינטס וסן פרנסיסקו תארח את המנצחת בין טמפה ביי לדאלאס.

בפאלו - מיאמי 31:34

מהמרי וגאס ראו את הבילס מרחפים בקלילות לשלב הבא. הפתיחה העידה על כך שהם בכיוון הנכון, כשעלו ל-0:17 מהיר ונראה היה שהם בדרך לתבוסה, אלא שאז החלו לקרות להם דברים מוזרים, ג'וש אלן החל להרגיש שלא בנוח, מיאמי הגיבה עם שני שערי שדה ולאחר מכן ניצלה חטיפה למסירה של אלן כדי לרשום טאצ'דאון והמרה ולהשוות ל-17:17. הבילס הצליחו להתקדם ולכבוש שער שדה כדי לרדת להפסקה ביתרון 17:20.

בפתיחת המחצית השנייה הפילו הדולפינס את אלן, זק סילר השתלט על הכדור, נכנס לאנדזון וקבע 20:24 מדהים למיאמי. בפאלו הגיבה בשני טאצ'דאונים רצופים שהעלו אותה ל-24:34, מיאמי לא ויתרה וצימקה ל-34:31, כשהיא גם זוכה בכדור שהעניק לה אפשרות לעלות ליתרון, אבל חוסר הניסיון של סקיילר תומפון, הקוורטרבק שפתח במקום טואה טנגובילואה הפצוע, היה בעוכריו והיא ירדה מנוצחת.

אלן סיים עם 352 יארד, שלושה טאצ'ים ושני איבודים, סטפון דיגס רשם 114 יארד באוויר וגייב דיוויס הוסיף 113 יארד ותפיסה לטאצ'דאון. 220 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לתומפסון.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

מינסוטה - ניו יורק ג'איינטס 31:24

הג'איינטס לא היו מזמן בפלייאוף, אבל כשהם מגיעים לשם הם יודעים מה לעשות. ניו יורק ספגה את הטאצ'דאון הראשון במשחק, לא נבהלה, שלטה בקצב ולבסוף עצרה את קירק קאזינס והווייקינגס בדאון רביעי כדי להבטיח את הניצחון שהזניק אותה לשלב הבא.

אחרי שמינסוטה עלתה ל-0:7, ניו יורק רשמה 17 נקודות רצופות, בעיקר הודות למשחק הריצה של הקוורטרבק דניאל ג'ונס. הווייקינגס הגיבו בטאצ'דאון וירדו להפסקה בפיגור 17:14, כשבמחצית השנייה לא הפסיקו לרדוף. ניו יורק עלתה ל-14:24, מינסוטה, במאמץ רב, השוותה ל-24:24 וכשנותרו פחות משמונה דקות על השעון נכנס סקוון בארקלי לאנדזון כדי לקבוע 24:31 לאורחים.

הניסיון האחרון של מינסוטה, פחות משתי דקות לסיום, נעצר כשקאזינס מסר בדאון רביעי ושמונה יארדים כדור קצר מדי והגנת הענקים לא התקשתה לעצור את טי ג'יי הוקנסון, שקלט הרבה לפני סימוני הדאון הראשון.

ג'ונס רשם 301 יארד ושני טאצ'דאונים במסירה, יחד עם 78 יארד על הקרקע. בארקלי סיים עם 53 יארד ושתי גיחות לאנדזון. במינסוטה, קאזינס סגר 273 יארד ושני טאצ'ים, הוקנסון סיים עם 129 יארד.

סינסינטי - בולטימור 17:24

ניצחון לא קל לבנגאלס, שנזקקו להשמטה של טיילור האנטלי באזור האנדזון שלהם ולהחזרה של סאם האברד ל-98 יארד וטאצ'דאון בתחילת הרבע הרביעי. על אף ששיחקו בלי למאר ג'קסון, הרייבנס הקשו מאוד על יריבתם ל-AFC צפון, כשמחקו פיגור 9:0 ו-17:10. בסופו של דבר, הייתה ידם של הבנגאלס על העליונה והם ייסעו בשלב הבא לבפאלו, שם יפגשו את הבילס, אותה קבוצה שהמשחק מולה בוטל בשל מקרה דמאר המלין.

ג'ו בורו סיים עם 209 יארד וטאצ'דאון, האנטלי רשם 226 יארד, שני טאצ'ים, איבוד אווירי ואת ההשמטה הגורלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully