וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.1: ארסנל בעקבות דקלן רייס, סראביה סיכם בוולבס

התותחנים הפכו לפייבוריטים במירוץ אחר קשר ווסטהאם, קשרה של פ.ס.ז' יעבור לזאבים כבר בשלישי. המגפייז שוקלים לצרף כבר עכשיו את גלאגר, לופטוס צ'יק וזייש, כשגם קשר מנצ'סטר יונייטד על הפרק

תקציר גמר הסופרקופה: ריאל מדריד - ברצלונה 3:1/ספורט1

העברות

* אסטון וילה הודעה על החתמתו של ג'ון דוראן, חלוצה הקולומביאני בן ה-19 של שיקגו פייר מה0MLS. דוראן יצטרף לקבוצה מברמינגהאם תמורת 15 מיליון פאונד.

* ריאל בטיס הודיעה על צירופו של הברזילאי אבנר ויניסיוס, מגן שמאלי בן ה-22 שנרכש מאתלטיקו פרננסה תמורת כ-5 מיליון יורו וחתם עד 2029.

שמועות

* באנגליה מיישרים קו - פאבלו סראביה סיכם לשנתיים וחצי בוולבס. הקשר הספרדי של פריז סן ז'רמן יעבור תמורת 4.5 מיליון פאונד לזאבים מהפרמיירליג שצפויים להכריז על החתמתו כבר מחר (שלישי).

* לפי "טלגרף", ארסנל מתכננת לפנות בקיץ הקרוב לווסטהאם בניסיון לצרף את דקלן רייס. צ'לסי היתה המועמדת המובילה לרכוש את קשר נבחרת אנגליה, אך כעת נראה כי התותחנים מובילים במאבק.

* ניוקאסל בוחנת את האפשרות לצרף את קונור גלאגר, רובן לופטוס צ'יק וחכים זייש מצ'לסי בחלון ההעברות הנוכחי, כך דווח ב"טלגרף". גרהאם פוטר אמנם לא ירצה להיפרד מהם, בטח משני הקשרים האנגליים, אך ייתכן שהוא יאלץ לדלל את הסגל על מנת לרשום את שחקני הרכש לסגל בליגת האלופות. אם גלאגר ולופטוס צ'יק לא יגיעו, המגפייז עשויים לפנות למנצ'סטר יונייטד לגבי סקוט מקטומיניי.

* בבריטניה טוענים: ג'וד בלינגהאם יישאר בבורוסיה דורטמונד עד הקיץ, אז תדרוש קבוצתו 100-150 מיליון ליש"ט עבורו.

* קארים בנזמה בן ה-35 צפוי לחתום בקרוב מאוד על הארכת חוזהו בריאל מדריד. על פי העיתונאי סבסטיאן דניס, למרות השמועות על כך שאל נאסר תשמח לצרפו, הכוכב הצרפתי יחתום על חוזה חדש בריאל מדריד ויישאר לפחות עד קיץ 2024. חוזהו הנוכחי של בנזמה מסתיים בעוד כחצי שנה, אבל לריאל אין כוונה לשחררו אחרי 620 הופעות ו-333 שערים מאז שהגיע ב-2009.

* עזדין אונאחי, מכוכבי נבחרת מרוקו ואנז'ה, מתקרב לנאפולי. מוליכת הליגה האיטלקית הציעה 15 מיליון יורו עבורו בשבוע שעבר, וזו ההצעה הכי טובה שהצרפתים קיבלו. לידס, שהוזכרה כמי שעשויה להגיש הצעה טובה יותר, ויתרה על רכישתו אחרי שכבר השקיעה לאחרונה בקניית ג'ורג'יניו רוטר מהופנהיים.

* כוכב נוסף של מרוקו במונדיאל האחרון, סופיאן אמרבאט, צפוי לסיים את העונה בפיורנטינה. למרות שהוא מחוזר על ידי קבוצות פרמיירליג, נשיא היוולה הודיע שהוא לא למכירה וכמוהו גם ניקו גונסאלס.

* ווסטהאם שהסתבכה בתחתית הפרמיירליג מקווה להתחזק בחלוץ לוריין, טרם מופי. הפטישים מוכנים לשלם עבורו 20 מיליון ליש"ט, בנוסף ל-5 מיליון בתשלומים עתידיים.

* הולנדי נוסף בדרך למנצ'סטר יונייטד? לטענת "הסאן", אריק טן האח רוצה שההנהלה תחדש את המאמצים לצרף את שחקן ההגנה יוריין טימבר, שגם הוא כיכב תחת טן האח באייאקס.

* חוזהו של ניקולו זאניולו יסתיים בקיץ 2024 והאנגליות מקוות לנצל זאת כבר בחלון הקרוב. לפי הדיווח באיטליה, רומא צפויה לקבל עליו הצעות המוערכות בכ-25 מיליון יורו כל אחת מניוקאסל, ווסטהאם, טוטנהאם ונוטינגהאם פורסט.

* פ.ס.וו איינדהובן מקווה להצליח לשכניע את טוד קאנטוול להצטרף לשורותיה כמחליפו של קודי גאקפו שעבר לליברפול בתחילת החלון. קאנטוול בן ה-24, מכוכבי נוריץ' שבליגת המשנה באנגליה, מבוקש גם בריינג'רס הסקוטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully