וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד טוטנהאם בעט בראמסדייל, באנגליה מחמיאים: "ארסנל הדבר האמיתי"

השוער נפגע בגבו לאחר שריקת הסיום, בממלכה עוקצים את הספרס ולוריס: "הידיים רועדות". אוהדי התותחנים בעקיצה להולאנד: "אודגור הנורבגי הטוב בליגה"

תקציר: טוטנהאם - ארסנל 2:0/ספורט1

המחצית הראשונה של הדרבי הצפון לונדוני הערב (ראשון) הייתה מהטובות ביותר של ארסנל העונה, ובו זמנית גם אחת החלשות שהציגה טוטנהאם. מוליכת הפרמיירליג, שפתחה פער של שמונה נקודות בפסגת הטבלה, הייתה יכולה לרדת להפסקה ביתרון גדול יותר מ-0:2 עימו סיימה את המחצית וגם את המשחק.

מיד לאחר שריקת סיום, רישארליסון וארון ראמסדייל נקלעו לעימות מילולי, וכאשר שוער ארסנל ניגש לאסוף את חפציו מאחורי השער, אוהד טוטנהאם קפץ על שלט הפרסום ובעט בגבו של השוער שגם נבחר לאיש המשחק. במקום התפתחה מהומה בין שחקני שתי הקבוצות, ומיד לאחר מכן שחקני האורחת נטשו כדבוקה ורצו לחגוג בצד השני של המגרש עם אוהדיהם.

באנגליה לא נותרו אדישים לתצוגה החד צדדית של האורחת, בעיקר במחצית הראשונה. שחקן העבר והפרשן גארי נוויל הגדיר את פערי הרמות כך: "טוטנהאם משחקת כמו ילדים קטנים, ארסנל נראית כמו הדבר האמיתי".

הגיבור הטראגי של המשחק היה הוגו לוריס, שהבקיע שער עצמי באשמתו המלאה. בדקה ה-14 בוקאיו סאקה העביר כדור רוחב אותו הצרפתי דחק פנימה, וכך רשם את השער העצמי הראשון שלו אחרי 354 הופעות בפרמיירליג. טעויות של לוריס הובילו כבר לארבע ספיגות העונה, יותר מכל שער אחר בפרמיירליג. "הוא התחיל את המשחק כשהרגליים שלו רועדות, ואחרי זה גם הידיים שלו החלו לרעוד".

ארסנל ניצלה את המחצית החלומית כדי לחגוג עם מרטין אודגור, ועל הדרך גם לשלוח עקיצה ליריבתה לצמרת. בעמוד האוהדים הפופולרי של התותחנים, "AFTV", צייצו על השער של הקשר עם הכיתוב "הנורבגי הטוב בליגה" - כמסר לבן ארצו ארלינג הולאנד ממנצ'סטר סיטי. האדומים גם עקצו את הרכש הטרי של צ'לסי, מיכאילו מודריק, ושאלו אם הוא צופה במשחק. כזכור, בשבועות האחרונים מודריק תיעד את עצמו מספר פעמים בשבועות האחרונים צופה במשחקיה של ארסנל ואף מחמיא לה ולמאמנה מיקל ארטטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully