וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבה צלחה קרב צמרת דרמטי בגרמניה, בלאט הוביל את קלעי המנצחת

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 20:02

יריבת מכבי תל אביב בחמישי גברה 76:81 על בון ועלתה על חשבונה לפסגה. הגארד קלע 13, זוסמן הוסיף 6. ריאל מדריד טיילה מול גרנאדה וניצחה בפעם החמישית ברציפות, ברצלונה גברה על מורסיה

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.1/ספורט1

ארבעה ימים לפני שהיא מגיעה לישראל כדי לפגוש את מכבי תל אביב בפעם השנייה בתוך חודש, אלבה ברלין גברה היום (ראשון) בקרב הצמרת בגרמניה 76:81 על בון. בזכות הניצחון אלבה עלתה לפסגת הבונדסליגה עם מאזן 1:13, בעוד בון שערכה משחק אחד יותר מחזיקה במאזן 2:13.

שני הישראלים של אלבה, תמיר בלאט ויובל זוסמן, קיבלו דקות רבות והרכז היה מי שיותר בלט מבין השניים. ב-20 דקות על הפרקט בלאט הוליך את רשימת קלעי אלבה עם 13 נקודות ו-4 אסיסטים, בעוד חברו לקבוצה הוסיף 6 נקודות ב-27 דקות. מנגד בון נהנתה מ-30 נקודות של טי ג'יי שורטס, אך לצערה הוא פספס שלשה שהייתה יכולה להשוות כתשע שניות לסיום ובלאט סגר סיפור עם שתי קליעות עונשין מוצלחות.

יובל זוסמן, אלבה ברלין. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
אלבה ברלין תגיע במומנטום חיובי לביקור ביד אליהו/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

עבור אלבה מדובר בחזרה למסלול אחרי שנקטע לה רצף ששת הניצחונות הרצופים בכל המסגרות, כאשר מי שקלקלה לה את הרצף הייתה ריאל מדריד. הבלאנקוס רשמו היום את ניצחונם החמישי ברציפות בכל המסגרות ב-62:82 על גרנאדה בליגה הספרדית. דז'נאן מוסה עם 20 נקודות, ואדי טבארס עם 15 לצד 10 ריבאונדים, הובילו את קלעי הבלאנקוס שקיבלו עוד 12 מסרחיו יוי.

מי שעוד ניצחה היום בספרד היא ברצלונה, שעם 72:86 בחוץ על מורסיה הצליחה לשוב למסלול הניצחונות אחרי שהפסידה שלשום לאנאדולו אפס ביורוליג. הקטלאנים עלו ליתרון דו ספרתי ברבע האחרון ושמרו עליו עד לסיום, כשמובילים אותה ניקו לפרוביטולה עם 15 נקודות, יאן וסלי עם 14 נקודות וקורי היגינס וקייל קוריץ' תרמו 13 נקודות כל אחד. ג'יימס אנדרסון עם 15 נקודות הוליך את קלעי מורסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully