וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקלאסיקו של השוערים הטובים בעולם": הדו קרב של קורטואה וטר סטגן

הבלגי והגרמני נמצאים במומנטום פנטסטי לפני גמר הסופרקופה (21:00, ספורט1), בספרד בטוחים: בניגוד לשנים עברו, הפעם הקרב בין הקורות יכריע

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.1/ספורט1

ספרד מחכה בקוצר רוח לקלאסיקו שיכריע את זהות הזוכה בתואר הראשון של העונה, הסופרקופה. ריאל מדריד וברצלונה ייפגשו הערב (21:00, ספורט1) בריאד והפעם, בניגוד למפגשי עבר שהוכרעו בעיקר על ידי שחקני התקפה, נראה שהרבה יהיה תלוי על כתפיהם של השוערים.

מצד אחד מארק אנדרה טר סטגן, שנמצא בכושר אישי פנטסטי, וחווה העונה רנסנס אחרי כמה שנים פחות יציבות. טר סטגן עצר שני פנדלים בדו קרב מהנקודה הלבנה בחצי הגמר מול בטיס, והמשיך את היכולת שלו מפתיחת העונה.

מצד שני טיבו קורטואה, בן גילו של טר סטגן, שאף הוא מגיע לקלאסיקו במומנטום דומה, אחרי שתי עצירות משלו בדו קרב המכריע בחצי הגמר השני, מול ולנסיה.

מארק אנדרה טר סטגן מול טיבו קורטואה. אילוסטרציה, צילום מסך
אנשי המפתח. קורטואה וטר סטגן/צילום מסך, אילוסטרציה

"בשנים קודמות הכריעו את הקלאסיקו הכוכבים של שתי הקבוצות בצד ההתקפי. הפעם קארים בנזמה לא בכושר טוב במיוחד, רוברט לבנדובסקי עדיין לא מציג את יכולת השיא שלו בברצלונה, והתפקוד של ההגנות יכריע. זה יהיה הקלאסיקו של השוערים הטובים בעולם בעונת 2022/23", ציינו ב"אס".

המספרים מראים שלטר סטגן יש יתרון קל במצ' אפ המדובר. הוא ספג העונה שישה שערי ליגה בלבד ב-16 משחקים, והיה כאמור הגיבור מול בטיס. קורטואה ספג העונה 19 שערים ב-17 משחקים בכל המסגרות, אבל תמיד יודע להתעלות במשחקים חשובים. מתחילת העונה קורטואה הציל 75 אחוז מהבעיטות שנבעטו למסגרת שלו, וטר סטגן עומד על 74.6%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully