וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטביען הטוב בעולם, בקבוצה הטובה בעולם? מוראנט וממפיס שוב הדהימו, ורוצים עוד

ג'ה חזר להלהיב את ה-NBA עם דאנק אימתני, הגריזליס שוב נראו כמו הקבוצה המלהיבה בליגה, וקרלייל טוען: הם גם הכי מפחידים

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.1/ספורט1

הדאנק האדיר של ג'ה מוראנט בניצחון הלילה (בין שבת לראשון), 112:130 על אינדיאנה, הוכיח שוב שהוא וממפיס שלו הם ההצגה הכי טובה ב-NBA. הגריזליס מציגים יכולת פנטסטית לאחרונה, מחזיקים ברצף הניצחונות הכי ארוך בליגה עם תשעה כאלה, ונשארים צמודים-צמודים לדנבר במאבק על המקום הראשון במערב, כשהם מציגים יכולת מלהיבה וממשיכים לספק היילייטס.

הדאנק הלילה, שהעניק לגריזליס יתרון 20 ברבע השלישי וקבר סופית את הפייסרס, היה מיוחד גם בסטנדרטים הגבוהים של ג'ה. זה קרה אחרי שמוראנט חלף בקרוסאובר על פני שני שחקני הגנה, והתעופף לשמיים מעל ידיו המושטות של ג'יילן סמית' מאינדיאנה, בדרך לדאנק עוצמתי ומהדהד.

"האם זה הדאנק הכי טוב בקריירה שלי? כן, אין ספק. זה היה הדאנק שכולם חיכו לו, וסוף סוף הצלחתי לעשות אותו", אמר מוראנט, שמעמיד ממוצע של 28.7 נקודות למשחק במהלך תשעת הניצחונות הרצופים של הקבוצה. שלל שחקנים ב-NBA הגיבו בהלם לדאנק האדיר של ג'ה, שכבר מזמן נחשב למטביען המלהיב והאקרובטי ביותר בעולם. "אני משחק עם ג'ה כבר לא מעט זמן, ועדיין לא ראיתי אותו אף פעם עושה דאנק כזה. כנראה שנזכור את זה כדאנק השנה", אמר חברו לקבוצה דזמונד ביין, שהוביל את רשימת הקלעים עם 25.

ג'ה מוראנט, ממפיס גריזליס מטביע. רויטרס
מושלם, מכל זווית אפשרית. מוראנט/רויטרס

"השחקן הכי מלהיב ב-NBA"

מה שמרשים לא פחות היא היכולת הקבוצתית של הגריזליס. לדבריו של ריק קרלייל, מאמן אינדיאנה, "ייתכן מאוד שממפיס היא הקבוצה הטובה בעולם נכון לעכשיו. מאוד מאוד קשה להתמודד איתם. זה כמעט בלתי אפשרי".

מאמן הקבוצה טיילור ג'נקינס לעומת זאת, מאמין ש"הכדורסל שלנו עדיין רחוק מלהיות מושלם. אני שמח שאנחנו מוצאים כל מיני דרכים לנצח, גם אם אנחנו ביתרון וגם אם אנחנו בפיגור. בכל משחק עומד בפנינו אתגר חדש, והחבר'ה נשארים על המסלול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully