וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "הגיע הזמן שבית"ר תיקח נקודות נגד הגדולות"

15.1.2023 / 10:45

הקבוצה מהבירה מאמינה בעצמה לקראת מכבי ת"א (ב', 20:30). אבוקסיס: "מקווה שיגיע שוער השבוע, מחפשים חיזוק גם במרכז המגרש"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.1/ספורט1

בית"ר ירושלים תארח מחר את מכבי תל אביב (שני, 20:30) למשחק שיינעל את המחזור ה-18 בליגת העל. היום נערכה מסיבת העיתונאים של המאמן יוסי אבוקסיס, שמקווה שהקבוצה תמשיך במומנטום החיובי. אחרי פתיחת עונה עגומה, הקבוצה מהבירה התאוששה בצורה מרשימה ובחמשת המשחקים האחרונים היא צברה 10 נקודות מ-15 אפשריות.

בבית"ר יודעים שהפעם מדובר במבחן קשה במיוחד, נגד יריבה חזקה אותה הקבוצה מהבירה לא ניצחה מאז ה-2:3 באפריל 2018. הצהובים-שחורים הפסידו למכבי תל אביב בארבעת המפגשים האחרונים, כולל 4:0 מוקדם יותר העונה.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"בדרבי הרגשנו נוח מדי ובגלל זה גם ספגנו". אבוקסיס/קובי אליהו

יוסי אבוקסיס אמר: "כל משחק אנחנו יושבים ומתקנים, לומדים מהעבר. מכבי תל אביב זה משחק קשה, אבל אנחנו בבית ורוב הקהל יהיה שלנו. אנחנו רוצים להביא נקודות במשחק הזה. אולי קשה לנו נגד הגדולות כי הן תמיד באות מוכנות ומאורגנות נגדנו. הגיע הזמן שניקח נקודות נגד הגדולות".

על הדרבי: "ההרחקה של הפועל ירושלים דווקא פגעה בנו. הרגשנו נוח מדי ובגלל זה גם ספגנו. שער שלקבוצת כדורגל טובה אסור לספוג. אני לא בא להאשים ולהעניש, רק לתקן. כמובן שבגלל שאנחנו משחקים נגד מכבי תל אביב, אולי יהיו שינויים".

על חיזוק בינואר: "סתיו נחמני הודיע שהוא רוצה לעבור ולקבל דקות. הייתי שמח שהוא יישאר, אבל זו החלטה שלו ויש לו אפשרות לעזוב בחוזה. נצטרך שחקן במקומו. עם שוער יש מו"מ ואני מקווה שהשבוע תהיה התקדמות. אנחנו מחפשים גם אופציות באמצע כי זרגרי ואייזן עזבו".

על ניסיון השוד של ברק אברמוב: "ברק בחור חזק, הוא יעבור את זה. זה לא משהו שמשפיע, הייתי אצלו ביום שישי והוא שאל על הקבוצה ועל ההכנות למכבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
יתנו את הטון. אוהדי בית"ר/דני מרון

בית"ר ירושלים הודיעה שתקדיש את המשחק לחיילי צה"ל ולכוחות הביטחון ששומרים עלינו יום יום. הצהובים-שחורים יעלו למשחק בחולצה מיוחדת, משובצת, בצבעי המועדון, ועליה שני כיתובים: על דש השרוולים יופיע הסמל של עמותת "אחים לחיים", שעוזרת ללוחמים הסובלים מפוסט טראומה וקשרה את גורלה עם בית"ר בשנים האחרונות בפעילויות משותפות מרובות.

כמו כן, תארח הקבוצה את משפחותיהם של אורון שאול והדר גולדין, אשר נמצאים בשבי החמאס כבר למעלה מ-8 שנים. בבית"ר מחכים גם לאישור ממשפחת מנגיסטו.

אורון והדר נחטפו במהלך מבצע "צוק איתן", בעוד שאברה חצה את הגבול ונפל לשבי החמאס. בית"ר ירושלים קוראת למדינת ישראל לעשות את כל שביכולתה על מנת להביא את הילדים הביתה. שחקני הקבוצה ישחקו כשעל גבם מופיעה הקריאה להשיב את הבנים הביתה. החולצות המיוחדות למשחק זה בלבד יימכרו בעמדות המכירה באצטדיון ובאתר המועדון. חלק מההכנסות ממכירת החולצות ייתרמו לעמותת "אחים לחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully