וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה: "אסביר לאוסקר גלוך שהוא צריך להישאר עד סוף העונה"

15.1.2023 / 10:13

מאמן מכבי תל אביב במסיבת העיתונאים לקראת בית"ר ירושלים (ב', 20:30): "זה המקום הנכון לאוסקר". על עמדת המגן השמאלי: "במערך של שלושה בלמים גם יונתן כהן וגיאגון יכולים לשחק שם"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.1/ספורט1

מכבי תל אביב תתארח מחר אצל בית"ר ירושלים (שני, 20:30) למשחק שיינעל את המחזור ה-18 בליגת העל. היום נערכה מסיבת העיתונאים של המאמן אייטור קראנקה, שמקווה להשיג ניצחון שני על הקווים אחרי ה-0:3 על מ.ס. אשדוד במחזור הקודם.

מכבי תל אביב ניצחה את בית"ר ירושלים בכל ארבעת המפגשים האחרונים, כולל 0:4 העונה. היא לא הפסידה לקבוצה מהבירה במשחק ליגה מאז ה-3:2 באפריל 2018.

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
קראנקה/אריאל שלום

קראנקה אמר: "אנחנו מתכוננים לבית"ר, אבל יותר חשוב לי לשפר את המשחק שלנו. אנחנו צריכים להיות תלויים בעצמנו וביכולת שלנו. אני לא רוצה לדבר על המערך איתו נעלה מחר, חכו ותראו. מבחינתי חשוב לשפר את היכולת, אנחנו צריכים לעשות כמה שינויים".

על ההיעדרות של אופיר דוידזאדה: :אם נשחק עם ארבעה סבוריט יכול לשחק כמגן שמאלי. במערך של שלושה בלמים גם יהונתן כהן ואפילו גיאגון יכולים לשחק כמגן-כנף. יש לנו יותר משחקן אחד טוב לכל עמדה".

על ההתעניינות באוסקר גלוך: "עדיין לא דיברתי עם אוסקר. אנסה להסביר לו שהוא יכול להגיע רחוק, אבל היו הרבה שחקנים בהיסטוריה שהיו יכולים להגיע לטופ ולא הצליחו. חשוב שיישאר פה, הוא חשוב לקבוצה ובעתיד נראה מה יהיה. הוא צריך להישאר פה בחודשים הקרובים, זה המקום הנכון בשבילו".

על צירוף שחקנים בינואר: "כמו שלא דיברתי על המערך וההרכב למחר, כך לא אדבר על רכש ועל מי יגיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דן גלזר שחקן מכבי תל אביב בחימום. אריאל שלום
מנסה ללמוד מברוזוביץ'. גלזר/אריאל שלום

דן גלזר על מעמדו בקבוצה: "אני תמיד מחייך כשאני במכבי תל אביב. נכון שבתקופה האחרונה פחות שותפתי, אבל זה חלק מהמקצוע של כדורגלן. יש עליות וירידות, מלחמה על מקום בהרכב וזה לגיטימי. אני שמח שאני מקבל הזדמנות להוכיח את עצמי בפני המאמן החדש - הכי חשוב שהקבוצה תצליח".

על קראנקה: "לכל אחד יש את החשיבה שלו על כדורגל. אנחנו שמחים ללמוד כל הזמן. יש אנרגיה טובה, רצון, מחויבות".

על ההתאמה שלו למערך של שלושה בלמים: "אני רואה המון כדורגל בעולם, ברוזוביץ' למשל פנטסטי באינטר במערך של שלושה בלמים. אני צריך להתאים את עצמי. העבודה שונה מבחינה טקטית גם הגנתית וגם התקפית. הקבוצה נראית טוב במערך הזה. אולי בעתיד המאמן ישנה, אבל כדורגלן צריך להתאים את עצמך לכל מערך".

על היריבה מחר: "בית"ר שונה לגמרי מהקבוצה שפגשנו בסיבוב הראשון. היא בתקופה טובה והפסידה רק משחק אחד בחמשת המשחקים האחרונים. יש לה חלק קדמי מסוכן מאוד עם מהירות ומעברים. אנחנו מתכוננים לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully