וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "מעדיף לשכוח ממה שקרה בחולון, וליהנות עכשיו"

15.1.2023 / 9:02

הפועל חיפה חוזרת לחצי גמר גביע המדינה אחרי 24 שנים, ומאמנה סגר מעגל פרטי כשניצח את האקסית 78:80. על אנתוני היקי אמר: "מהרגע שראיתי אותו, הבנתי שהוא גבר"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.1/ספורט1

עם היוודע הגרלת גביע המדינה, שתחזיר אותו להיכל טוטו ברבע הגמר, ידע שרון דרוקר שזה לא יהיה סתם עוד ערב בשבילו. לפני שלוש שנים, כשאימן את הפועל חולון, המשחק הזה סימן את סיום דרכו; הוא הובס בבית בידי עירוני נהריה, הקהל יצא נגדו - וכעבור שבועיים הוא פוטר. לכן, הניצחון אמש (שבת) עם הפועל חיפה, 78:80 על הסגולים, היה עבורו סגירת מעגל אישית.

"לא הצליח לי כאן, זו האמת, ואני מעדיף לשכוח מזה וליהנות עכשיו", אמר דרוקר. "אני אוהב את המקום הזה, ו-90 אחוזים מהאוהדים הם עדיין חברים שלי. הקהל כאן מדהים. אמרתי לפני המשחק לשחקנים שהם ייהנו לשחק מול הקהל הזה".

שחקני הפועל חיפה חוגגים. דני מרון
חצי גמר ראשון מאז 1999 בגביע המדינה. הפועל חיפה חוגגת/דני מרון

הפועל חיפה חוזרת למעמד חצי הגמר בפעם הראשונה אחרי 24 שנים, מאז הגיעה אליו כקבוצה בליגת המשנה. "זה ניצחון גדול והיסטורי למועדון, ומתנה גדולה לכל מי שעוזר לנו ותומך בנו", הוסיף המאמן. "זה היה המשחק השלישי שלנו בשישה ימים (אחרי ההפסדים למכבי תל אביב בשתי הארכות ולקאהרו ביורופקאפ; א"ו), והתכוננו טוב. פספסנו את מכבי, לא משנות הסיבות, ואת זה לקחנו.

"הפסדנו כבר לחולון בשתי נקודות הפרש בבית, וניסינו ללמוד מה אפשר לעשות אחרת ובצורה טובה יותר. שלטנו לאורך רוב המשחק, והם הפכו ברבע שלישי ענק בעזרת הקהל. הלכנו עם חמישייה מיוחדת וטובה שהחזירה לנו את היתרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל חיפה אנתוני היקי. דני מרון
דרוקר ידע שהוא גבר. אנתוני היקי/דני מרון

האזינו: שרון דרוקר על העלייה לחצי הגמר

את סל הניצחון קלע אנתוני היקי, 2.2 שניות לסיום, בשיאו של ערב גדול עבורו - עם 24 נקודות, שמונה אסיסטים ושלוש חטיפות. קלע סל גדול. "קשה לאמן אותו", צחק דרוקר כשהיקי לצידו. "מהרגע שראיתי אותו, הבנתי שהוא גבר. גם אם יש חילוקי דעות, הכל נשאר בינינו, ואני מנסה לקדם אותו כרכז וכסקורר. הוא שחקן שכיף לאמן. עובד קשה, מתאמן, לא עושה פרצופים".

חיפה כמעט שמטה ניצחון בטוח, כשאיפשרה לחולונים לרוץ 2:20 במהלך הרבע השלישי ולמחוק פיגור דו ספרתי. "אני יכול להבין את העליות והירידות. אין לנו סגל של 15 שחקנים, ועברנו שבוע אינטנסיבי", הסביר המאמן. "אנחנו מגיעים לפעמים להרכבים קצת שונים ממה שרצינו. נחפש זר טוב במקומו של ג'יילן ג'ונס כדי להתחזק, ואני שמח שבינתיים נשארנו בחיים בכל המסגרות - בליגה, ביורופקאפ ובגביע".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully