וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מאוריציו בוסקאליה חתם בהפועל אילת עד תום העונה

15.1.2023 / 8:15

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, האיטלקי שאימן אשתקד את הפועל חולון חוזר לישראל וינסה להציל את התכולים מירידה. היו"ר טל פנחס: "מאמין שיוציא אותנו לדרך חדשה"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.1/ספורט1

משימת ההצלה של הפועל אילת הוטלה על מאוריציו בוסקאליה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, המאמן האיטלקי חתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. הוא מגיע לקבוצה שהסתבכה בתחתית ליגת העל ויאייש את התפקיד במקומו של אריאל בית הלחמי, שהתפטר ועבר לנועלת הטבלה, גלבוע/גליל.

עבור בוסקאליה (53) זו תהיה התנסות שנייה בישראל. את העונה שעברה הוא פתח בהפועל חולון, ופוטר אחרי 13 מחזורים עם מאזן 5:8. הקבוצה עמדה בפני הדחה מליגת האלופות, כשאיבדה את יתרון הביתיות בסדרת הפלייאין מול בשיקטאש, ולאחר החלפתו בגיא גודס הגיעה עד הפיינל פור וגם זכתה באליפות המדינה.

מאוריציו בוסקאליה, מאמן הפועל חולון. דני מרון
שוב בישראל. בוסקאליה/דני מרון

את העונה הנוכחית פתח בוסקאליה בנאפולי, אך פוטר לפני כשבועיים. את רוב שנות האימון שלו העביר בטרנטו, ואיתה גם הגיע להישגי השיא בקריירה שלו - מקום בחצי גמר היורוקאפ ובחירה למאמן העונה במפעל ב-2016. הוא שימש במשך שלוש שנים כמאמן נבחרת הולנד, וסיים את דרכו בתום היורובאסקט האחרון.

"פתחנו את העונה לא כפי שציפינו", הודה יו"ר אילת, טל פנחס. "לכן, בחרנו במאמן עם רקורד וניסיון מוכח כמו מאוריציו שהצליח להוביל קבוצות להישגים משמעותיים בליגות המקומיות ובמפעלים אירופיים, בזכות יסודיות, התמדה והשקעה, אני מאמין ביכולותיו להוציא את הקבוצה לדרך חדשה".

בוסקאליה צפוי להגיע מחר (שני) לישראל, ואת הבכורה המחודשת שלו בליגה יערוך בשבת מול הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully