וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר מקבל גיבוי, ריינה מקפיאה שחרורים: "אם לא נתחזק, זה ייגמר רע"

נועלת הטבלה הובסה וסופרת תשעה משחקים ללא ניצחון, אבל בסול מנסה להרים את המאמן. לאור העיכוב ברכש: חלאיילה וחדידה לא שוחררו

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי בני ריינה 0:3/ספורט 1

המשבר בבני ריינה מחריף. אתמול (שבת) רשמה הקבוצה משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון, לאחר שהובסה 3:0 על ידי מ.ס. אשדוד, והיא ממשיכה להיות מדורגת במקום האחרון בטבלה.

יו"ר המועדון סעיד בסול מנסה בצוותא עם המאמן שרון מימר לצרף שחקני חיזוק לקבוצה, אולם עד כה ללא הצלחה. "אם לא נתחזק בכמה שחקנים, זה יגמר רע מאוד", אמרו בריינה. "כרגע שום דבר לא עובד ואנחנו לא מצליחים לצבור נקודות. המשמעות ברורה לכולם, אבל אף אחד כאן לא יוותר עד הדקה האחרונה של המשחק האחרון. נעשה הכל כדי להציל את הקבוצה מירידת ליגה".

בריינה מדגישים כל הזמן שמעמדו של המאמן שרון מימר יציב, ושהוא לא בסכנה. מימר מקבל גיבוי מוחלט מראשי המועדון וגם אתמול, שעות ספורות אחרי ההפסד הכואב באשדוד, התקשר סעיד בסול למאמן וניסה להרים את רוחו.

שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה. לירון מולדובן
לא בסכנה. מימר/לירון מולדובן

בשל הקושי בהחתמת שחקני חיזוק, החליטו ראשי המועדון להקפיא בשלב זה את כל נושא שחרור השחקנים מהסגל הקיים. אוסמה חלאיילה כבר היה בדרך למ.ס.אשדוד, אך הוא לא משוחרר בשלב זה עד שיימצא חלוץ אחר במקומו. הקשר גיא חדידה הודיע להנהלת הקבוצה כי הוא מממש את סעיף היציאה בחוזהו ועובר לשחק בסקאריאספור מהליגה הטורקית השנייה, אולם בשלב זה מסרב היו"ר בסול לאשר את עזיבתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully