וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בנס ציונה: "אם לא ניצחנו קבוצה חלשה כמו הפועל תל אביב, אנחנו בבעיה"

בקבוצה התאכזבו מה-1:1 בבלומפילד: "מדליק נורות אזהרה". בוזגלו וסירושטיין ייבדקו. המטרה: צירוף שני שחקנים עד סגירת החלון

תקציר ה-1:1 של הפועל תל אביב מול סקציה נס ציונה/ספורט1

אנשי סקציה נס ציונה יצאו אתמול (שבת) מהמשחק נגד הפועל תל אביב מתוסכלים ומודאגים. התחתית אמנם צמודה והסקציה נותרה מתחת לקו האדום, אך בקבוצה מרגישים שאפשר וצריך היה לנצח את המשחק בבלומפילד, שהסתיים ב-1:1 מול יריבה חלשה שהגיעה לחוצה מאוד למשחק. "אם לא ניצחנו קבוצה חלשה כמו הפועל, אנחנו בבעיה", אמרו בקבוצה. "לא נראינו טוב וזה מדליק המון נורות אזהרה. טוב שלא הפסדנו, אבל בהחלט הייתה כאן הזדמנות לצאת עם שלוש הנקודות וחבל מאוד שלא עשינו את זה".

המנכ"ל רועי אנקווה ינסה לצרף לפחות עוד שני שחקני רכש עד לסגירת החלון. בנס ציונה משוועים לחיזוק בחלק הקדמי, אך עד כה מתקשים למצוא שחקנים מתאימים.

מאמן סקציה נס ציונה שלומי דורה עם לבאן קוטאליה. קובי אליהו
פספוס. שלומי דורה עם קוטאליה/קובי אליהו

מי שלא שיחק אמש הוא השוער יוסי גינזבורג, שסבל בימים האחרונים מכאבים חזקים בברכו וגם זריקה שניסה לקחת לפני המשחק לא הועילה למצבו. בצוות המקצועי הוחלט בצוותא עם גליל בן שנן, שלא לסכן את ברכו של השוער, וניב אנטמן שוער המשנה פתח במקומו.

בנס ציונה מודאגים גם מהפציעות של אלמוג בוזגלו ומיקי סירושטיין שייבדקו היום. בוזגלו הרגיש כבר בדקות הפתיחה כאבים בשריר הירך האחורי והוחלף בדקה ה-30, וסירושטיין נפגע בקרסולו על סף סיום המחצית הראשונה, טופל בהפסקה והצליח למשוך עד הדקה ה-68 והוחלף לאחר שהכאבים הכריעו אותו. הבלם אבובקאר קייטה ריצה אתמול עונש הרחקה והוא ישוב להרכב במשחק הקרוב נגד בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully