וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם: "מאושר להיות פה". רוני לוי: "מקווה שלויטה יחזיר לנו"

מכבי נתניה ניצחה את הפועל חיפה עם הקפטן שחזר להרכב. קוז'וך: "נשחק כדורגל יותר טוב". לוי: "נכנסנו לבלגן וחוסר סדר"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חיפה 0:1/ספורט 1

במכבי נתניה היו מאוד מרוצים מהניצחון הערב (שבת) 0:1 על הפועל חיפה, שהרחיק את הקבוצה מהקו האדום וקירב אותה מעט למקום שבסוף העונה שווה פלייאוף עליון. נתניה הגיעה למשחק בחשש אחרי שלא ניצחה ארבעה משחקים רצופים, אבל שער של לירן רוטמן בדקה ה-14 הכריע.

המאמן רן קוז'וך אמר: "היה חשוב לנו לבוא מול הקהל שלנו ולנצח. אנחנו נמצאים בתהליך טוב שהיה מלווה בתוצאות לא טובות וזה השפיע על הביטחון שלנו. היה חשוב לבוא היום עם הבנה שצריך לעשות פה שלוש נקודות משתי סיבות: קודם כל כי זה הבית שלנו ודבר שני כדי להתקרב למקום שעולים ממנו לפלייאוף העליון. קודם כל לנצח, לשמור על שער נקי. כשהסגל ייחזור אני בטוח שנשחק כדורגל טוב יותר".

על חיזוק אמר קוז'וך: "יש סגל טוב. יש עמדות ספציפיות שצריך להתחזק בהן. אלמוג כהן עובד קשה מאוד מאחורי הקלים בשביל להביא חיזוק".

אביב אברהם שפתח לראשונה מאז ההפסד 3:0 למכבי תל אביב באוקטובר, התייחס לדיבורים עד לא מזמן על כך שהוא עשוי לעזוב: "כרגע אני פה. אני שמח על הניצחון, מסתכל קדימה, מה שהיה לא מעניין. אני פחות רוצה להתייחס לתקופה הזו. כל שחקן עובר תקופות כאלה, שמקבלים פחות דקות, יש תחרות, מגיעים שחקנים חדשים... שחקן שלא משחק ולא מקבל דקות הוא לא מרוצה. גדלתי פה מגיל 13, לא עוזבים בית כל כך מהר. בשבילי להיות פה זה אושר".

לירן רוטמן, שי קונסטנטין מכבי נתניה. ברני ארדוב
רוטמן הכריע/ברני ארדוב
מאמן הפועל חיפה רוני לוי. ברני ארדוב
"מאכזב להפסיד אחרי סדרה יחסית טובה של משחקים". לוי/ברני ארדוב

הפועל חיפה הפסידה לראשונה אחרי ארבעה משחקי ליגה, אחרי שטעות של השוער אוהד לויטה הובילה לספיגה. המאמן רוני לוי אמר: "הכדורגל בנוי מטעויות, לויטה שוער טוב ומנוסה ואני מקווה שבעתיד הוא יחזיר לנו. הגענו למספיק מצבים בשביל להשוות, אבל ככל שהמשחק התקדם שיחקנו פחות טוב. נכנסו לבלגן וחוסר סדר שלא שירת אותנו. מאכזב להפסיד אחרי סדרה יחסית טובה של משחקים".

לוי השיב בביטול לשאלה האם השינויים בעמדת מאמן השוערים גרמו לטעות של לויטה: "זו ממש לא טלטלה. אין קשר, טעויות הן חלק מהמשחק".

המאמן הוסיף: "הבאנו שני זרים שיעזרו לנו מאוד. אני מקווה ששצ'קיץ' יוכל לשחק במשחק הבא. אנחנו צריכים עוד שחקן-שניים בחלק הקדמי, שייתנו לנו פתרונות. קשה למצוא, אבל אני מקווה שבכל מקרה הפתרון יגיע מתוך הקבוצה עצמה".

אלון תורג'מן: "פתחנו טוב והיו לנו שלושה מצבים לכבוש ראשונים. נתניה עלתה ל-0:1 ואז היה לנו קשה לחזור. באופן אישי יש לי תקופה פחות טובה, אבל אני מספיק מנוסה ויודע שאם אעבוד קשה, זה יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully