וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "הליגה לא ברחה לנו", בן שמעון: "שואפים לפלייאוף העליון"

מאמן מכבי בני ריינה לא נואש אחרי ההפסד 3:0 למ.ס. אשדוד: "נצטרך עוד 2-3 שחקנים, נחכה לרגע הנכון". האיש על קווי המארחת: "יש אנרגיה טובה במועדון"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי בני ריינה 0:3/ספורט 1

מ.ס. אשדוד תקווה לצאת לדרך חדשה לאחר שניצחה הערב (שבת) 0:3 את מכבי בני ריינה לאחר שישה משחקים ללא ניצחון ועלתה זמנית למקום החמישי בטבלה. העולה החדשה נותרה במקום האחרון עם משחק שמיני ברצף ללא שלושת הנקודות, כאשר סמביניה הורחק בצהוב שני בתחילת המחצית השנייה.

שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה. לירון מולדובן
טוען שהליגה עוד פתוחה מבחינת בני ריינה. שרון מימר/לירון מולדובן

שרון מימר סיכם את ההפסד: "תקופה לא קלה. אנחנו כרגע באמצע הדרך, מקבלים הרבה מכות. צריך לספוג את המכות האלה ולא להישבר, לתקן את הדברים הלא טובים שלנו. אנחנו צריכים להביא עוד שניים שלושה שחקנים, לרענן את השורות קצת. נצטרך להאמין בעצמנו, הקבוצה הזאת יכולה להראות טוב יותר. לא נגמר הסיפור, הליגה לא ברחה לנו. זה חוסר ביטחון, אדום ופנדל. נצטרך לחכות לרגע הנכון שישנה לנו את המומנטום".

על ההרחקה של סמביניה: "יש הרבה דברים שהשפיעו על המשחק. במחצית הראשונה היינו חשופים קצת. חסרים לנו שחקנים כמו חלאיילה, אזולאי וחדידה שעזב אותנו. זה כמו קרב אגרוף, נתמודד".

מאמן העולה החדשה הוסיף: "הפועל ירושלים היו במצב גרוע מאיתנו בעונה שעברה, ראינו מה הם עשו משם. אנחנו קבוצה קטנה וצריך לדעת לעבור את הרגעים הקשים האלה ביחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מרגיש שיש אנרגיה טובה במועדון. רן בן שמעון/לירון מולדובן

רן בן שמעון התייחס לשלוש נקודות ראשונות אחרי שישה משחקים: "ניצלנו את המצבים, עשינו פעולות טובות יותר. היינו בשליטה מלאה. הליגה כל כך טובה שגם בתקופות לא טובות צריך לדעת איך להמשיך באנרגיה טובה. אני חושב שבמועדון שלנו יש אנרגיה טובה וזה השתלם לנו. הליגה צמודה, כל ניצחון והפסד זורק אותך למטה ולמעלה. אנחנו רוצים לשחק בבמות הגדולות בארץ של הכדורגל. בדבר אחד שאני רואה שאין פה ירידה וזה המוטיבציה".

על הפלייאוף העליון: "כל הזמן יש אמונה להגיע לכל המשחקים ולנצח ולשאוף לפלייאוף העליון, הגביע וכל מסגרת אפשרית".

על השער של נאור סבג: "גול מדהים. שחקן חשוב במערך שהראה שהחיסרון שלו בשבוע שעבר משמעותית. התצוגה שלו מקו שני מדהימה, כמו כל שחקן שהציג יכולת נפלאה הערב".

רועי בן שמעון, שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
בכורה מוצלחת. רועי בן שמעון/לירון מולדובן

רועי בן שמעון על בכורה מוצלחת עם שער: "תחושות נהדרות. לחזור למקום שמרגיש כמו בית. אין ספק שזה יעשה טוב לקבוצה הניצחון הזה, מקווה שזה יעזור לצאת לדרך חדשה. מרגיש חלק מחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully