וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בגביע: האדומות מתל אביב וירושלים בקרב על חצי הגמר

עודכן לאחרונה: 14.1.2023 / 17:42

רבע גמר גביע המדינה (21:00): אחרי הקאמבק הגדול בלונדון תארח הפועל תל אביב את הפועל ירושלים, שתציג את נועם יעקב וייתכן שתקבל גם את ליוואי רנדולף בחזרה בתקווה לצאת מהמשבר במסגרת המקומית

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.1/ספורט1

משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורסל יימשכו מחר (ראשון, 21:00) בהיכל שלמה שם תארח הפועל תל אביב את הפועל ירושלים. שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, בחצי גמר גביע ווינר, ובסיבוב הראשון בירושלים, ובשני המקרים יצאה הפועל תל אביב עם ניצחון. הן נפגשו במעמד הזה גם בעונה שעברה בהיכל שלמה, שם הצליחה הקבוצה של דני פרנקו גם כן לנצח.

הפועל תל אביב מגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ששמרו אותם במקום השני בליגה וחזק בתמונת צמרת בית ב' של היורוקאפ, אך במועדון יודעים שכל אחד מהניצחונות הללו יהיה פחות משמעותי אם לא יצליחו לעבור את הפועל ירושלים בגביע. בצוות המקצועי יצטרכו לקבל החלטה מי מבין ג'יי פי טוקוטו או ג'יילן הורד לא יתלבש להתמודדות, כשג'ורדן מקריי נמצא בכושר יוצא מן הכלל אחרי שקלע 36 נקודות בלונדון ביורוקאפ.

ג'ורדן מקריי, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ימשיך בכושר הנפלא גם בגביע המדינה? מקריי/ברני ארדוב

בניגוד להפועל תל אביב, הפועל ירושלים נמצאת בתקופה פחות טובה באופן משמעותי. החבורה של אלכסנדר דז'יקיץ' ניצחה פעם אחת בלבד בחמשת מחזורי הליגה האחרונים והתרחקה מהצמרת באופן משמעותי. הקבוצה מהבירה תציג לראשונה את נועם יעקב שהצטרף אליה לפני למעלה משבוע והוא עשוי לקבל דקות ראשונות כמחליפו של נועם דוברת, שהפציעה שלו הייתה הגורם לירידה המשמעותית של הקבוצה במשחקי הליגה. בירושלים יודיעו בשעות הערב מי יהיו שני הזרים שלא יתלבשו למשחק, כשליוואי רנדולף עשוי לשוב לפעילות לראשונה מאז ההפסד להפועל תל אביב בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נועם יעקב מוצג כשחקן הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
בכורה בירושלים. יעקב/אתר רשמי, הפועל ירושלים

במשחק רבע הגמר האחרון מכבי תל אביב תארח את בני הרצליה (שני, 18:00) בקרב על הכרטיס לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully