וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקולטסה מחכה לפתרון. התלבטות בבאר שבע באשר לסלמאני

עודכן לאחרונה: 14.1.2023 / 11:41

הקיצוני שהיה מוקפא עדיין לא נרשם באשדוד בשל בעיה טכנית. החלוץ קיים אתמול אימון מלא וברדה מתלבט אם לפתוח איתו בסכנין

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:6/ספורט 1

מ.ס. אשדוד והפועל באר שבע יצטרכו להתגבר בשבוע הקרוב על בעיה טכנית שמנעה כבר שלשום את המעבר של אלטון אקולטסה מהפועל באר שבע לאשדוד. אקולטסה כבר סיכם את תנאיו באשדוד ושני המועדונים סיכמו על המעבר, אבל עדיין יש פרט טכני בעייתי באשר להקפאה ממנה צריך אקולטסה להיות מופשר.

כזכור השחקן הוכנס להקפאה בהפועל באר שבע בתחילת העונה ובחודשים הראשונים אפילו לא התאמן. בחודש האחרון כבר הצטרף בקביעות לאימוני הפועל באר שבע ומיום ליום נראה יותר טוב. כעת רוצים באשדוד את השחקן עד סוף העונה, אך כאמור קיימת עדיין בעיה ברישום שצריך להתגבר עליה כדי שאשדוד תוכל להעביר את אקולטסה אליה.

אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע מול דודי טויטו שחקן הפועל חיפה. דני מרון
בעיה טכנית מונעת את רישומו באשדוד. אקולטסה/דני מרון

בתוך כך, בהפועל באר שבע יצאו כבר אמש צפונה לקראת המשחק מול בני סכנין הערב. אסטריט סלמאני הפתיע וקיים אימון מלא אתמול שאחריו החליט המאמן אליניב ברדה להוציא אותו למשחק. יחד עם זה מתלבט עדיין המאמן אם כדאי לפתוח עם החלוץ מחשש שזה יסכן אותו אחרי שסיים את המשחק מול הפועל תל אביב פצוע. גם שגיב יחזקאל ורועי גורדנה נפצעו במשחק האחרון, הצליחו להתגבר על כך וברדה שוקל כמה דקות לתת להם כדי לא לסכן אותם. בקבוצה מאוד רוצים לחזור עם נקודות מדוחא ומעריכים מאוד את היריבה שעשתה הרבה בעיות בשנים האחרונות כשהמשחק התקיים בסכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully