וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 3 נקודות לדני אבדיה בהפסד וושינגטון 112:108 מול הניקס

הוויזארדס נתנו פייט בזכות 40 נקודות של קוזמה, אבל נחלו הפסד רביעי בחמישה משחקים. הישראלי קיבל 26 דקות, ברונסון כיכב מנגד

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.1/ספורט1

יומיים אחרי שרשם שיא קריירה עם 20 ריבאונדים נגד שיקגו, דני אבדיה רשם הלילה (בין שישי לשבת) הופעה פושרת במשחק שבו וושינגטון הפסידה 112:108 במשחק צמוד מול ניו יורק ניקס. אבדיה, שירד לספסל לאור חזרתו של קריסטאפס פורזינגיס, סיים את המשחק הזה עם 3 נקודות (1 מ-5 מהשדה, 0 מ-4 משלוש, 1 מ-1 מהעונשין), 9 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-4 עבירות ב-26 דקות מהספסל. אבדיה החטיא את הזריקות הפנויות שהיו לו מחוץ לקשת ולא הצליח להשפיע כמעט על משחק ההתקפה של קבוצתו.

דני אבדיה וושינגטון מול ג'יילן ברונסון. רויטרס
דני אבדיה וושינגטון מול ג'יילן ברונסון/רויטרס

עם כל הכבוד לאבדיה, כוכב המשחק הזה היה ג'יילן ברונסון, שהמשיך את העונה הנהדרת שלו עם 34 נקודות, כולל שתי זריקות עונשין קריטיות כשנותרו 13.9 שניות לסיום. ג'וליוס רנדל הוסיף 23 ו-16 ריבאונדים לניקס הלוהטים, שרשמו ניצחון שישי בשבעה משחקים. רנדל גם רשם את ה-מהלך של המשחק עם דאנק אדיר ביד שמאל על הראש של דניאל גאפורד.

הניקס פתחו את הרבע הרביעי עם בליץ של 0:14, קוזמה עוד ניסה להחזיר את וושינגטון למשחק אבל החטיא זריקת עונשין קריטית. קוזמה הלוהט הוביל את וושינגטון עם לא פחות מ-40 נקודות כשהוא לוקח לא פחות מ-27 זריקות במשחק הזה. פורזינגיס הוסיף 21 באחוזים לא טובים (6 מ-19) וחוץ מהשניים האלו רק קיספרט קלע בדאבל פיגרס (13) והוויזארדס ירדו למאזן של 25:18. ביום שני בשעה 22:00 שעון ישראל וושינגטון תארח את סטף קרי ואת גולדן סטייט האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully