וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "מסתכלים על הזריקה האחרונה, אבל הפסדנו את זה בחצי הראשון"

עודכן לאחרונה: 13.1.2023 / 23:31

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב לאחר ההפסד ביוון, דיבר על ההבדלים בין משחקי הבית לחוץ, הרצון להתחזק והסוף הכואב כמאמן פאו

מכבי תל אביב סיפקה עוד שבוע טיפוסי בעונת היורוליג שלה - בבית ניצחה את פרטיזן בלגרד, ובחוץ רשמה הערב (שישי) הפסד נוסף - הפעם 88:86 דרמטי מול פנאתינייקוס מתחתית הטבלה. ערב אדיר של בונזי קולסון (29 נקודות ו-14 ריבאונדים) לא הספיק, כשווייד בולדווין יכול היה לשלוח את המשחק להארכה, אך החטיא על הבאזר.

"מאוד מאכזב, היה חצי ראשון לא טוב שלנו, ולא רק האחוזים", סיכם עודד קטש. "לא מספיק הפרענו להם לשחק, נתנו להם להרגיש בנוח. תמיד מסתכלים על הזריקה האחרונה, אבל הפסדנו את זה בחצי הראשון. לא היינו אגרסיביים, נתנו להם להיכנס לשיטה שלהם בלי להציק להם. בחצי השני עשינו עבודה יותר טובה, היו כמה מהלכים גדולים של יכולת אישית, הם עשו סלים גדולים, שלשות עם הקרש וכאלה, דברים שאי אפשר לשלוט בהם. אנחנו צריכים להיות עקביים. צריכים להיות עקביים 40 דקות, פספסנו הזדמנות גדולה הערב".

על לורנזו בראון שהיה רחוק משיאו אמר המאמן: "לא עבר על לורנזו כלום, מותר לו שיהיו לו משחקים פחות טובים, הוא מקבל את השומרים הכי טובים, את תשומת הלב והעזרות. זה בסדר. יכולנו לנצח גם עם יום פחות טוב שלו".

על ההבדלים התהומיים בין משחקי הבית והחוץ העונה אמר קטש: "אולי משהו בתחושת הדחיפות, אני לא יודע. זה משהו שדיברנו עליו ואנחנו מדברים עליו. זה לא ייחודי רק לנו, ואופייני למשחקים שניים בשבוע כפול. אני חושב שזה עונה מיוחדת ביורוליג, ליגה תחרותית במיוחד. אין משחק קל, לא בבית ולא בחוץ, הרבה תוצאות מפתיעות. זה מאתגר מאוד בשבילנו, אבל אני אוהב את זה".

קטש נשאל על החיסרון של אלכס פוית'רס והרצון להתחזק ואמר: "אלכס הוא חלק גדול מהקבוצה שלנו, הוא חסר לנו. אנחנו מוצאים את הדרך עם כמה שחקנים כדי להיות ביחד, להשיג תוצאות טובות, בנסיבות הללו, אנחנו מחפשים שחקן אחר כי הוא חסר לנו". לבסוף, על הקדנציה שלו כמאמן פאו אמר: "שמתי את התקופה שלי כאן מאחורי, זה לא היה קל. הסיטואציה של העזיבה לא הייתה פשוטה, אני לא מבין עד היום למה. זה החיים של המאמן".

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
מתוסכל. קטש/GettyImages, Sonia Canada

מנגד, דרק וויליאמס שהצטיין מול האקסית עם 17 נקודות סיכם: "אני שמח שניצחנו, לא ניצחנו כבר תקופה מסוימת, אז תמיד נחמד לנצח. רצינו להתאושש מההפסד לפנרבחצ'ה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully