וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פרטיזן: "עוקב אחרי חזיזה זמן רב. ברור שאני רוצה אותו בקבוצה"

גורדן פטריץ' אישר שביקש להחתים את שחקן הכנף: "נאתכו המליץ עליו, אבל הכרתי אותו לפני כן. עכשיו ההגעה שלו תלויה בהנהלה"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על סקציה נס ציונה/ספורט1

פרטיזן בלגרד לא מרפה מדולב חזיזה. המנהל המקצועי מילוש ואזורה אישר שלשום שהקבוצה הסרבית הגישה שתי הצעות על שחקן הכנף, אבל הבהיר שבשלב זה מכבי חיפה מסרבת למכור אותו. למרות זאת, נראה שהמאמן עדיין לא ויתר עליו.

"נאתכו המליץ לי על חזיזה, אבל כבר הכרתי אותו מליגת האלופות ומהמשחקים של הכוכב האדום נגד מכבי חיפה. הוא צד את העיניים שלי די מזמן. העובדה שהוא משחק בנבחרת ישראל מוכיחה שהוא איכותי", אמר היום (שישי) המאמן גורדן פטריץ'. "כשבוחנים את הסגנון של חזיזה לעומק, לא ברור האם הוא יתאים לשיטה שלנו. מצד שני, שחקן איכותי תמיד יכול להתאים את עצמו לכל מיני שיטות. שאלתי את ביברס על האופי שלו וקיבלתי חוות דעת חיובית, הוא אמר עליו רק מילים טובות, אז העברתי את השם שלו לראשי המועדון".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
המעקב נמשך תקופה. חזיזה/מאור אלקסלסי

פטריץ' טוען שלא עודכן בהתפתחויות סביב המשא ומתן להחתמתו של חזיזה. "העברתי את השם שלו להנהלה והבהרתי שאני מעוניין בו. מכאן ואילך, כל מה שקשור להצעות ולמשא מתן, זה לא ענייני. אבל ברור שחזיזה שחקן מסקרן שהייתי רוצה בקבוצה שלי", אמר.

על פי הערכות, מכבי חיפה תתמיד בסירובה למכור את חזיזה. המטרה של הירוקים היא שהשחקן הבכיר היחיד שיעזוב בתקופה הקרובה הוא נטע לביא, שנמצא על סף מעבר לגמבה אוסקה היפנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully