וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלטון מחוץ לסגל חולון בגביע, ג'יילן ג'ונס שוחרר מהפועל חיפה

רבע הגמר יוצא לדרך: הקבוצה של גודס רוצה להמשיך את המומנטום באירופה על חשבון האדומים מהכרמל (19:20), שהודיעו על עזיבתו של שחקן הפנים לקלוז'. הפועל באר שבע רוצה להעפיל לראשונה לחצי הגמר על חשבון נס ציונה (20:00)

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 85:105/ספורט1

משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורסל ייצאו לדרך מחר (שבת). הפועל חולון, שנעצרה בעונה שעברה בחצי הגמר על ידי בני הרצליה, תארח בביתה את הפועל חיפה עליה גברה לאחרונה בליגה ברוממה. הפועל באר שבע רוצה לעלות לראשונה בתולדותיה למעמד, כשתארח את עירוני נס ציונה שהייתה בחצי הגמר פעמיים בעבר.

שחקני הפועל חיפה: דבונטה אפסון, אנתוני היקי, קאדים אלן. דני מרון
עדיין לא התאוששו מההפסד למכבי תל אביב. שחקני הפועל חיפה/דני מרון

הפועל חולון - הפועל חיפה (19:20)

המשימה הראשונה הגדולה של הפועל חולון לעונה זו בוצעה בהצלחה עם העלייה לשלב הטופ 16 בליגת האלופות, וכעת הסגולים רוצים לחזור שוב לחצי גמר גביע המדינה, מפעל בו זכו פעמיים בעבר. בחולון נותנים הרבה מאוד כבוד להפועל חיפה, קבוצה שהקשתה עליהם מאוד לפני שבועיים ברוממה, ויודעים שיצטרכו להציג משחק טוב בשני צידי המגרש כדי לעבור את האדומים. בצוות המקצועי החליטו להותיר את היידן דלטון מחוץ לסגת.

בהפועל חיפה לא התאוששו מההפסד הדרמטי למכבי תל אביב ביום ראשון ויומיים לאחר מכן ספגו הפסד משמעותי באירופה ברוממה מול קארהו הפינית, כשהם מאבדים את היתרון הגדול שהיה להם לקראת עלייה לשלב הבא. בחיפה כלל בסגל את דבונטה אפסון והודיעו על שחרורו של ג'יילן ג'ונס, שעזב לקלוז' הרומנית. אחת השאלות הבוערות ערב המשחק היא מידת כשירותו של עמית שמחון שפספס את שני המשחקים האחרונים בשל פציעה קלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טיילר ביי, שחקן עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
נס ציונה בכושר פחות טוב לאחרונה. ביי/לירון מולדובן

הפועל באר שבע - עירוני נס ציונה (20:00)

הקבוצה של ליאור ליובין ברחה סופית ממאבקי התחתית עם ניצחון חוץ גדול על עירוני קרית אתא ותנסה להמשיך במומנטום ולעלות לראשונה בתולדותיה לחצי גמר גביע המדינה. באר שבע של התקופה האחרונה מקבלת תרומה מצוינת כמעט מכל הזרים שלה, אך יודעת שכדי לנצח את נס ציונה תצטרך שוב את הישראלים שלה - נטע סגל, איגור קולשוב, חואקין שוכמן, רועי פריצקי ותומר פורת, עם תרומה יפה.

למרות הניצחון ההיסטורי על הפועל אילת, בעירוני נס ציונה מרגישים שהם עדיין לא באמת יצאו מהתקופה הפחות טובה שעוברת עליהם. הכתומים נמצאים עדיין חזק בצמרת הגבוהה, אבל לאחרונה החלו לשחק פחות טוב, כשהמשחק שפתח עבורם את הירידה היה הפסד החוץ בבאר שבע לפני מספר שבועות. בנס ציונה יודעים שיצטרכו לשנות גישה, להציג הגנה טובה בהרבה ממה שהציגו נגד באר שבע בליגה, ולקבל גם תרומה מהישראלים, כשגולן גוט ותומר לוינסון באים מכושר פחות טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully