וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' ירדוף אחרי השיאים של לברון? הוא "מעדיף לחזור לחווה בסלובניה"

לוקה שוב גבר על ג'יימס עם עוד טריפל דאבל ועוד התעלות בקלאץ', בארה"ב תוהים האם הוא מסוגל לאתגר את מלך הסלים שבדרך, אבל הוא מבהיר: "לא אשחק 20 שנה ב-NBA". ולמה קיובן בטוח ש"לא נותנים לו כבוד"?

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.1/ספורט1

לוקה דונצ'יץ' לא עוצר. התקופה הפנטסטית של כוכב דאלאס נמשכה הלילה (בין חמישי לשישי) עם עוד הצגה גדולה בניצחון 115:119 על הלייקרס, אחרי שתי הארכות. זו הייתה הפעם השנייה בשלושה שבועות שהפנומן הסלובני גובר על לברון ג'יימס, וגם הפעם הוא עשה זאת בסטייל, עם סדרה של מהלכי קלאץ' גדולים וטריפל דאבל עשירי העונה - 35 נקודות, 14 ריאונדים ו-13 אסיסטים.

דונצ'יץ' מוביל את ה-NBA בנקודות, וממשיך לספק מספרים ג'ורדניים. הלילה הוא הפך לשחקן הראשון מאז מייקל שמעמיד ממוצע של 40 נקודות ומעלה ב-10 משחקים עוקבים בגיל 23 ומטה. ומעל הכל, הוא שוב הוכיח קור רוח ששמור לגדולים ביותר, עם שלשה שכפתה הארכה, ושלשת מאני טיים נוספת בדקה האחרונה של ההארכה הראשונה. דונצ'יץ' עומד כבר על 10 סלים שקבעו שוויון או נתנו יתרון לדאלאס בדקה האחרונה, מאז שהצטרף ל-NBA.

השלשה שקלע לפני תום הזמן החוקי, שכפתה הארכה ראשונה, הייתה סל השדה הראשון שלו ברבע הרביעי, אחרי שהלייקרס שלחו לעברו שמירה כפולה והיו מוכנים לעשות הכל כדי להוציא לו את הכדור מהידיים. דווקא במהלך המדובר, הם זנחו את הטקטיקה שהייתה מוצלחת יחסית. "הופתעתי, אני מודה. הייתי משוכנע שהם יעשו עליי עבירה כדי למנוע ממני לקלוע שלשה, וניסיתי לעלות לזריקה כמה שיותר מהר", אמר דונצ'יץ'.

דונצ'יץ' נשמר באגרסיביות יתרה במהלך המשחק, ובאחד המהלכים ברבע האחרון ראסל ווסטברוק נראה דוחף אותו בכוח, ספק בכוונה. בעלי המאבריקס מארק קיובן צייץ במהלך המשחק: "זה השיפוט הכי גרוע שראיתי. לוקה לא מקבל שום כבוד".

בסיום כשנשאל דונצ'יץ' על האמירה של קיובן, הוא חייך והשיב ברמיזה: "אין לי מה לומר על זה, אני לא רוצה לחטוף קנס".

כך או כך, גם אם מהשופטים לוקה עדיין לא מקבל את היחס הראוי, מהתקשורת האמריקאית הוא בהחלט כן. בכתבה שפורסמה ב-ESPN עוד לפני המשחק הלילה, הועלתה האפשרות שדונצ'יץ' יהפוך למלך הסלים של כל הזמנים בליגה, ויעקוף את לברון שנמצא בדרך הבטוחה לעקוף את קארים עבדול ג'באר ולהגיע לפסגה.

לפני המשחק נשאל דונצ'יץ' על האפשרות הזו, וסיפק תשובה כנה. "אין סיכוי שזה יקרה, כי אני פשוט לא מתכוון לשחק במשך כל כך הרבה שנים. 20 שנה ב-NBA? לא יודע לגבי זה...זה המון זמן, אולי יותר מדי זמן. אני מעדיף לחזור בשלב מסוים לחווה שלי בסלובניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully