וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.1: וחהורסט הושאל רשמית למנצ'סטר יונייטד

עודכן לאחרונה: 13.1.2023 / 23:50

"אתן את הכל למועדון כל עוד אני כאן", אמר החלוץ ההולנדי. אל-הילאל ואל איתחאד מוכנות להציע למסי 350 מיליון יורו לעונה וכבר פנו לממשלת סעודיה כדי לעזור. קראסקו ינחת בברצלונה כחלק מטרייד על ממפיס?

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.1/ספורט1

העברות

* מנצ'סטר יונייטד השלימה את עסקת ואוט וחהורסט. החלוץ ההולנדי, שהושאל מברנלי לבשיקטאש, עזב לשדים האדומים בהשאלה עד תום העונה. הטורקים זכו לפיצוי בסך 2,825,000 מיליון יורו. "ראיתי את ההתקדמות של יונייטד תחת אריק טן האח", אמר החלוץ ההולנדי. "מה שלא יקרה בחודשים הקרובים, אני יכול להבטיח שאתן את הכל עבור המועדון כל עוד אני כאן".

* מילאן האריכה את חוזהו של הקשר איסמעיל בנאסר עד 2027.

* אחרי ארבע שנים וחצי, המגן השמאלי הצרפתי ז'רום רוסיון עזב את וולפסבורג וחתם באוניון ברלין.

* לאנס, המדורגת שנייה בליגה הצרפתית, החתימה את אדריאן תומאסון משטרסבורג.

* חסה הספרדי, בעברו בין השאר בריאל מדריד ובפריז סן ז'רמן, שוחרר מקבוצת אנקרגוצ'ו הטורקית והפך לשחקן חופשי. הווינגר השמאלי יחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-30.

שמועות

* לפי "מארקה", שתי קבוצות מערב הסעודית מוכנות להציע לליאונל מסי 350 מיליון יורו לעונה - אל-הילאל ואל איתחאד. שתיהן כבר ביקשו מהממשלה הסעודית לסייע בהעברת הענק, ורק נזכיר - כריסטיאנו רונאלדו מרוויח 200 מיליון יורו לעונה "בלבד" באל-נאסר.

* אחרי הדיווחים לפיהם ממפיס דפאי מתקרב לאתלטיקו מדריד, ב"ספורט" פורסם כעת שברצלונה מקווה כחלק מהעסקה לצרף לשורותיה את יאניק קראסקו.

* לפי "בילד", יוסופה מוקוקו, קשר בורוסיה דורטמונד בן ה-18 שמסיים חוזה, קרוב לסיכום על הארכתו. ביממה האחרונה פורסם שמוקוקו מואשם בכך שזייף את גילו ושהוא למעשה בן 22 ולא 18, ומכיוון שהדבר נחקר מספר קבוצות וביניהן ניוקאסל ויתרו על האפשרות לצרפו.

* ארסנל ושחטאר דונייצק קרובות לסיכום על העברתו של מיכאילו מודריק, כך דווח ב"טלגרף". האוקראיני שמבוקש בלונדון צפוי לעלות למוליכת הפרמיירליג בין 75 ל-80 מיליון פאונד, כאשר המחלוקות האחרונות הן בנוגע לסכום שיעבור במיידי לעומת הסכום שישולם בבונוסים עתידיים.

* תחליף לאנסו פרננדס? אחרי נפילת העסקה מול בנפיקה, צ'לסי לוטשת עיניים לעבר מויסס קאיסדו מברייטון, שעשוי להיות תחליף זול יותר מבחינת חיזוק הקישור. האקוודורי שיחק תחת גרהאם פוטר לפני שזה עזב את השחפים לטובת הבלוז. בספטמבר, כשעוד היה מאמן ברייטון, פוטר התלוצץ ואמר שיידרשו 42 מיליון פאונד רק עבור הנעליים של קאיסדו.

* פ.ס.ז' הגיעה לסיכום עם וולבס על מעברו של פאבלו סראביה לזאבים, כך דווח בצרפת. סכום ההעברה עדיין אינו ידוע.

* מי שעוד צפוי להגיע לוולבס הוא ז'ואאו גומש. הברזילאי בן ה-21 של פלמנגו יגיע תמורת 17 מיליון יורו.

* באיטליה דווח כי ניוקאסל מתכוונת להגיש הצעה גדולה ללאציו עבור סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' בסך 60 מיליון יורו. לסרבי יוצע מענק חתימה בסך 12 מיליון יורו ושכר שנתי של 7 מיליון.

* כישרון ברזילאי נוצץ בדרך לפרמיירליג: לפי ה"טלגרף" הבריטי, נוטינגהאם פורסט קרובה להחתמת דנילו בן ה-21 מפאלמיירס תמורת 16 מיליון פאונד.

* וולבס מעוניינת לחזק את ההגנה, כאשר שני השמות שעל הפרק הם קרייג דוסון מווסט האם וארון וואן ביסאקה ממנצ'סטר יונייטד.

* לפי דיווח בצרפת, חלוצה של ניס אנדי דלור מתקרב לחתימה בנאנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully