וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי "השתולל" על שחקני ברצלונה, והעיר את טר סטגן: "היינו זקוקים לזה"

המאמן נזף בהארכה מול בטיס, והשוער נענה לאתגר והציל אותו: "הוא פשוט מטורף". פאטי חוזר לעצמו? "אנשים מדברים עליי יותר מדי"

תקציר: בטיס - ברצלונה 2:2 (4:2 בפנדלים)/ספורט 1

ברצלונה עבדה קשה מאוד, אבל בסופו של דבר עמדה אמש (חמישי) במטרה: העפלה לגמר הסופרקופה מול ריאל מדריד ביום ראשון הקרוב. הבלאוגרנה עשו לעצמם חיים קשים בחצי הגמר מול בטיס, איבדו פעמיים יתרון ונגררו לפנדלים, אבל למזלם מארק אנדרה טר סטגן היה שם כדי להציל אותם, עם שתי עצירות שסידרו 2:4 בדו קרב מהנקודה הלבנה.

"טר סטגן ראוי לקבל את פרס השחקן המצטיין של המשחק יותר ממני. הוא פשוט מטורף", אמר פדרי שכבש את הפנדל המכריע בדו קרב. "יש לנו שוער נפלא, אחד שיודע לעשות את ההבדל בהרבה משחקים. זה המזל הגדול שלנו", הוסיף צ'אבי.

צ'אבי נראה מתוסכל מאוד במהלך ההארכה, ובהפסקה בין שתי המחציות תועד "משתולל" על השחקנים וגוער בהם נמרצות. "כולכם משחקים בעמידה! אף אחד לא זז. אלוהים אדירים, זה גמר, זה משחק על תואר! פאקינג משחק על תואר!", נראה צ'אבי אומר, ונראה שהמסר חלחל, בעיקר לטר סטגן.

צ'אבי נוזף בשחקני ברצלונה. מתוך טוויטר, צילום מסך
השיחה שהעירה את ברצלונה. צ'אבי נוזף בשחקנים/צילום מסך, מתוך טוויטר
שחקני ברצלונה חוגגים עם מארק אנדרה טר סטגן. Yasser Bakhsh, GettyImages
נענה לקריאה. טר סטגן/GettyImages, Yasser Bakhsh

"היינו זקוקים לזה. מישהו היה צריך להעמיד אותנו במקום, כי אחרי מחצית ראשונה טובה, שיחקנו רע מאוד", אמר טר סטגן, שכבר מצפה לדו קרב מול טיבו קורטואה שאף הוא נמצא בכושר מצוין. "זה יהיה דו קרב יפהפה בין שני השוערים. שנינו ניתן הכל", אמר טר סטגן.

ברצלונה לקחה מהמשחק הזה בעיקר את היכולת המשופרת של אנסו פאטי. ילד הפלא שיועד להפוך לכוכב מתקשה מאוד בתקופה האחרונה, אבל אתמול הציג יכולת טובה וגם כבש. "אני מרגיש טוב מאוד. אנשים מדברים עליי יותר מדי, אבל הטוב עוד לפניי", הצהיר פאטי בסיום.

גם צ'אבי שיבח את פאטי ואמר: "אני מאושר עבורו, כי הוא סבל מאוד בתקופה האחרונה. הוא חזר לרמה שלו בזכות עבודה קשה. הוא שיפר מאוד את היכולות ההגנתיות שלו, מאז פגרת המונדיאל הוא בכושר הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully