וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון יודע: "הקבוצה במומנטום נהדר, לפעמים יותר קשה להשתלב ככה"

הישראלי חגג את ניצחון פולהאם על צ'לסי בריאיון לשליח ספורט1, ניב דברת: "בטוח שבמחזורים הבאים אשחק הרבה יותר". זעם אצל הבלוז: "נדרשת בנייה מחדש"

תקציר: פולהאם - צ'לסי 1:2/ספורט 1

ניצחון בודד בתשעת המחזורים האחרונים - עם המאזן העגום הזה, צ'לסי נאלצה להתמודד אתמול (חמישי) אחרי ההפסד 2:1 לפולהאם במשחק ההשלמה של המחזור ה-7 בפרמיירליג. גראהם פוטר נתן את המפתחות לז'ואאו פליקס בהופעת בכורה בהרכב, וזה החזיר לו עם כרטיס אדום ישיר במהלך המחצית השנייה שלאחריו הבלוז התפרקו וספגו את השער השני שהבטיח שלוש נקודות למנור סולומון וחבריו. הישראלי הספיק לעלות מהספסל בדקה ה-83 ולהיות שותף לחגיגה בדרבי של מערב לונדון.

מאמן הבלוז התראיין בסיום המשחק וסיכם הפסד נוסף בקדנציה שלו במועדון: "אני חושב ששלטנו במשחק, לחצנו טוב, יצרנו הזדמנויות, אך פספסנו המון במסירה האחרונה. עשינו כמה טועויות שהובילו גם לשערים. במחצית השנייה אני חושב שהגבנו טוב עם השער של קוליבאלי, ואז הכרטיס האדום שינה את המשחק והפך את זה לקשה יותר עבורנו. אני מאוכזב מהשער השני שפסגנו, כי אני חושב שיכולנו לעשות טוב יותר. נצטרך להמשיך לעבוד קשה, כרגע אין פתרונות עבור איך שאנחנו נראים. זה מסתכל ואני מאוכזב עבור האוהדים. כל מה שהיה יכול להיות רע היה רע אף יותר".

פוטר התייחס לאדום בבכורה של פליקס: "זה היה תיקול עם הרגל קדימה, אני מבין למה זה אדום. זאת מכה נוספת עבורנו, כי הוא היה טוב מאוד בזמן ששיחק. היה אפשר לראות את האיכויות שלו במשחק, ולכן זה מאכזב בשבילנו".

ז'ואאו פליקס, שחקן צ'לסי. GettyImages
בכורה שירצה לשכוח. פליקס/GettyImages

הרשת געשה מתגובות של אוהדי צ'לסי אחרי הפסד נוסף, שביעי במספר רק במסגרת הפרמיירליג העונה: "בנקודת הזמן הזאת - עדיף כבר לא להעפיל לאירופה בעונה הבאה", "צריך בנייה מחדש, עם מאמן אחר", "פוליסיץ' ועשרה מיליון פאונד תמורת וויליאן של פולהאם - נשמע טוב?".

צפו בראיון סיום המשחק של ניב דברת עם מנור סולומון

ניב דברת עם מנור סולומון אחרי ניצחון פולהאם 1:2 על צ'לסי, 12.1/ספורט 1
קרלוס ויניסיוס, שחקן פולהאם לצד מנור סולומון. רויטרס
סוף סוף חזר לפרמיירליג. סולומון עם כובש שער הניצחון, ויניסיוס/רויטרס

וויליאן, אקס הבלוז, כבש את שער היתרון של פולהאם ולא חגג מול קבוצתו לשעבר: "הגיע לנו לנצח. אנחנו יודעים כמה קשה לשחק נגד צ'לסי. הם נמאים בתקופה לא טובה, אבל עדיין קבוצה טובה מאוד. היו לי שבע שנים נפלאות בצ'לסי וכבוד גדול למועדון והאוהדים שלו. עכשיו אני שחקן פולהאם ואני אנסה לעשות את הטוב ביותר עבורה, זה היה ערב מיוחד".

מנור סולומון שערך הופעת פרמיירליג ראשונה מאז אוגוסט הוסיף בריאיון לשליח ספורט1, ניב דברת: "חיכיתי לזה הרבה זמן, עברתי תקופה לא פשוטה. פעם ראשונה שעברתי פציעה כזו ארוכה, שמח ששיחקתי ואני בטוח שבמחזורים הבאים אשחק יותר".

על הניצחון: "הרגשה מדהימה לקבוצה, דיברנו על זה ש-17 שנים לא ניצחנו את צ'לסי בדרבי. אנחנו אחרי רצף ניצחונות מדהים והקבוצה מתפקדת מעולה, ידענו שאנחנו יכולים לנצח ושמח בשביל הקבוצה. פולהאם במומנטום נהדר ולפעמים יותר קשה להשתלב, אבל שמח על המומנטום. משחקים מדהים, לוחצים, מבקיעים, משחקים התקפים. לקבוצה הולך מדהים ומקווה שאקבל את הדקות שלי ואוכיח מה אני שווה כדי לשחק בקבוצה הזאת".

וויליאן, שחקן פולהאם. GettyImages
כבש ולא חגג מול האקסית. וויליאן/GettyImages

במחזור הקרוב (ראשון, 16:00, ספורט2) פולהאם תתארח אצל ניוקאסל, בעוד צ'לסי באותה שעה (ספורט1) תחפש נקודות מול קריסטל פאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully