וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב אברהם צפוי לחזור להרכב נתניה לראשונה מאוקטובר. גם סלמן יפתח?

עודכן לאחרונה: 14.1.2023 / 13:05

אחרי שהוחלט שיישאר, הקשר יקבל מקום ב-11 לראשונה מאז אוקטובר. התלבטות בהפועל חיפה בין פוליאקוב וסוטיריו, סרדל יוסט להגנה (שבת, 19:00, ספורט4)

תקציר: הפועל חיפה - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

מכבי נתניה

נתניה שלא ניצחה בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, תגיע למשחק בהרכב חסר מאוד, ללא איתן אזולאי המורחק וגם ללא פטריק טוומאסי ובוריס אנו הפצועים. גם הקפטן עומרי גנדלמן לא כשיר במאת האחוזים וסובל ממתיחה בשריר רגלו, אך בשל מצוקת הסגל, הוא יכלל ב-18 שיתלבשו למשחק וימתין על הספסל.

מי שאמור לפתוח בהרכב לראשונה מאז ה-24 באוקטובר הוא הקשר אביב אברהם, שהיה מועמד לעזוב, אך החליט בצוותא עם אנשי המועדון על הישארותו בקבוצה עד סוף העונה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. מי שעשוי להשתלב בהרכב למרות שערך רק שני אימונים עם הקבוצה, הוא קשר הרכש אחמד סלמן, שהגיע השבוע מהפועל ירושלים וחתם על חוזה ארוך טווח.

"אנחנו חייבים לקחת את הנקודות במשחק הזה בכל דרך אפשרית", אמרו בנתניה. "נצטרך לשים בצד את כל הבעיות ולשכוח מהמשחקים הקודמים, כדי לחזור סוף סוף למסלול הניצחונות".

פטריק טוומאסי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
רשימת נעדרים ארוכה. טוומאסי/ברני ארדוב

הפועל חיפה

הפועל חיפה רוצה להמשיך במומנטום החיובי במשחקי הליגה האחרונים, כאשר המטרה היא לנצח את מכבי נתניה, לבסס עצמה רחוק מהתחתית ולמקד את הקבוצה במאבקי הכניסה לפלייאוף העליון.

ההתלבטות של רוני לוי היא בין דניס פוליאקוב לבין קונסטנטינוס סוטריו בעמדת הבלם. לירן סרדל יוסט לעמדת המגן הימני בשל הפציעה של דור מלול. גיא מזרחי כבר נפרד מהחברים באימון השבוע אך בחיפה עדיין לא שחררו את השחקן, וזאת משום שהשחקן עדיין לא חתם בקבוצה אחרת. ההערכה בחיפה היא שמזרחי יחתום בעירוני קרית שמונה.

מי שהוצג אתמול הוא הקשר המונטנגרי אלכסנדר שצ'קיץ' שאמר: "דיברתי עם ביברס נאתכו ועם חברים ששיחקו בישראל. הבנתי שמדובר במדינה טובה מאוד והבנתי שהפועל חיפה מועדון טוב". לשאלה אם רוצה לשחזר את היכולת הטובה של המונטנגרי זרקו קוראץ' בחיפה השיב: "זרקו הוא חלוץ, אני פחות מבקיע שערים, אבל גם את זה אנסה לעשות".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
לירן סרדל, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
זז להגנה. סרדל/מאור אלקסלסי

הרכבי הקבוצות

שופט: ניב שטייף
אצטדיון: נתניה
קהל: 4076

משחקי המחזור ה-18:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - סקציה נס ציונה (ספורט4)
שבת, 17:30: עירוני קרית שמונה - הפועל חדרה
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - מכבי בני ריינה
שבת, 19:00: מכבי נתניה - הפועל חיפה (ספורט4)
שבת, 19:30: בני סכנין - הפועל באר שבע (ספורט2)

ראשון, 20:15: מכבי חיפה - הפועל ירושלים (ספורט2)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully