וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבונג שוחרר מקרית שמונה, איפולה ואלפרד יחזרו להרכב חדרה

המלטזי סיכם על התרת החוזה ועזב, מרטינס הברזילאי צפוי לפתוח ב-11 של ברקוביץ'. נימני רוצה לקטוע את רצף ששת המשחקים ללא ניצחון (שבת, 17:30) ומזהיר: "אסור לנו לוותר על ההגנה שלנו, לא אוהב מחמאות אחרי הפסד"

תקציר: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט1

עירוני קרית שמונה

עירוני קרית שמונה מקווה לייצר רצף של שני ניצחונות בפעם הראשונה העונה. המאמן ניר ברקוביץ' הזהיר את שחקניו מכך שהפועל חדרה תנסה לצופף להקשות עליהם לפתח משחק מסודר. מי שעזב את הקבוצה וכבר לא ייכלל בסגל הוא ג'וזף אמבונג, שהגיע לסיכום על התרת חוזהו. כעת ינסו במועדון לצרף שחקן הגנה זר, גם מכיוון שהאופציות בשוק הישראלי מועטות.

בקרית שמונה קמו הבוקר לבשורות קשות בעקבות תאונת הדרכים הקטלנית שהסתיימה במותם של שלושה צעירים בני 17 שהיו מוכרים היטב לאנשי המועדון ואף היו חלק ממחלקת הנוער בעבר. בקבוצה כאבו מאוד לשמוע את החדשות הקשות ואף הוציאו הודעת ניחומים למשפחות.

ג'וזף אמבונג שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
נפרד מהמועדון. אמבונג/מאור אלקסלסי

הפועל חדרה

הפועל חדרה, שלא ניצחה בששת משחקי הליגה האחרונים שלה, תתארח מחר (שבת, 17:30) אצל עירוני קרית שמונה שצמודה לקו האדום. למרות רצף המשחקים הארוך ללא ניצחון, חדרה נמצאת במקום השביעי עם 20 נקודות כשהיא צמודה להפועל חיפה ובית"ר ירושלים המדורגות בפלייאוף העליון עם מספר נקודות זהה.

לראשונה מזה זמן רב יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן אסף נימני, שמקבל המון קרדיט מראשי המועדון למרות התוצאות הלא טובות שמשיגה הקבוצה מאז פגרת המונדיאל. נימני צפוי לחזור להרכב הקלאסי שאיתו הוא רץ במחזורים רבים בפתיחת העונה, כאשר פיליפ איפולה שהחלים מפציעה ישוב למרכז ההגנה וסטיבן אלפרד שלא פתח בשבוע שעבר יעלה לצידו של מוחמד חטיב בהתקפה. קשר הרכש רוסלן ברסקי יפתח לצידו של הקפטן מנשה זלקה בקישור האחורי.

"זה עוד משחק בדרך לאיסוף נקודות כדי להשיג את המטרה שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה", אמר המאמן נימני לקראת המשחק. "מדובר במשחק מפתח ואנחנו נכנסים לשלב שבו נפגוש קבוצות שהן בהגדרה 'בליגה שלנו'. מה שאני לוקח ממשחק ההפסד נגד הפועל חיפה ובעייני מדליק אצלי נורה אדומה זה נושא המחמאות. כמו שלא הורדתי את הראש כשביקרו אותנו על סגנון המשחק בהצלחות, ככה אני לא אוהב לצהול כשאני מקבל מחמאות אחרי ההפסד. אם יש דבר שאנחנו צריכים להיזהר ממנו זה מלקבל מחמאות ולצאת עם אפס נקודות. אסור לנו לוותר על משחק ההגנה שלנו, קצת איבדנו אותו במשחקים האחרונים ונצטרך גם להחזיר את צבירת הנקודות".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אסף נימני, מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
יהנה מסגל מלא. נימני/שלומי גבאי

טריוויה

* כל 11 המפגשים בין הקבוצות בליגת העל הניבו שערים. הפועל חדרה ניצחה חמש פעמים, עירוני קרית שמונה ניצחה שלוש פעמים ועוד שלושה משחקים הסתיימו בתיקו.

* עירוני קרית שמונה קטעה רצף של 15 מחזורים ללא ניצחון וכעת רוצה לנצח גם בבית - דבר שעדיין לא עשתה העונה. במאזנה שבע תוצאות תיקו ושני הפסדים.

* קרית שמונה היא מלכת התיקו של הליגה (תשעה איקסים) והפועל חדרה הסגנית שלה יחד עם הפועל חיפה (שמונה כל אחת).

* הפועל חדרה לא ניצחה בששת המחזורים האחרונים ובחמישה מהם לא הצליחה לכבוש.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לוי
אצטדיון: קרית שמונה
קהל: 772

משחקי המחזור ה-18:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - סקציה נס ציונה (ספורט4)
שבת, 17:30: עירוני קרית שמונה - הפועל חדרה
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - מכבי בני ריינה
שבת, 19:00: מכבי נתניה - הפועל חיפה (ספורט4)
שבת, 19:30: בני סכנין - הפועל באר שבע (ספורט2)

ראשון, 20:15: מכבי חיפה - הפועל ירושלים (ספורט2)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully