וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אוהדי הפועל תל אביב הגיעו למחות באימון: "לא נסלח לכם"

עודכן לאחרונה: 14.1.2023 / 16:55

האוהדים יצאו נגד השחקנים וההנהלה לפני המשחק מול נס ציונה (שבת, 15:00, ספורט4). סילבס שיערוך בכורה על הקווים יודע: "חייבים לשנות את האנרגיות". דורה ישיב להרכב את כוכב ויעלה גם עם סירושטיין: "משחק שחובה לנצח", אמרו בקבוצה

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב 3:4/ספורט1

הפועל תל אביב

חיים סילבס החל את דרכו בהפועל תל אביב ואחת התובנות עליה דיבר עם אנשי המועדון נוגעות למצב הרוח בחדר ההלבשה. המאמן הבהיר כי "חייבים לשנות את האנרגיות אחרי התקופה הזאת, במיוחד אחרי מה שכולם כאן עברו בבאר שבע". סילבס ייקח את המשחק הקרוב ואת שבוע הבא כדי להבין במי מבין שחקני הסגל הוא יוכל להשתמש.

לקראת המשחק נגד נס ציונה, המאמן תירגל רביעיית הגנה שכוללת את אדי גוטליב ואנטואן קונטה כבלמים ואת בן ביטון ויהב גורפינקל כמגנים. בקישור ובהתקפה יתרגל המאמן היום את האפשרויות שלו לקראת המשחק. סילבס ערך שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים, גם בניסיון להבין את מצב הקבוצה מהמנוסים יותר וגם כדי לנסות להרים שחקנים ולהסביר להם שמבחינתו הוא פתח דף חדש לכולם.

בנוגע לרכש, מעבר להרוויה איליץ' שיעבור בדיקות רפואיות ויחתום, במועדון יצרפו בוודאות שוער, זר או ישראלי. לגבי שחקני רכש נוספים ימתינו מספר ימים, כאשר עזיבה של סינטאיהו סלליך תחסוך למועדון חצי מיליון שקל עד לתום העונה ותסייע להביא שחקן נוסף. עם צירוף איליץ', תיאלץ הקבוצה להקפיא את פאבלו גונסאלס. מעבר לכך, רק אם יגיע שוער ישראלי יתפנה לסילבס מקום לזר על חשבון מרינוביץ'.

הבוקר הגיעו עשרות אוהדים למתחם וולפסון כדי למחות נגד ההנהלה והשחקנים בעקבות התבוסה בבאר שבע ומצב הקבוצה. האוהדים קיללו את השחקנים וצעקו לעברם: "אתם לא הפועל", "תורידו את החולצות" ו"לא נסלח לכם". כוחות יס"מ הגיעו למקום על מנת למנוע הפרות סדר, אך במועדון אומרים: "הקהל רותח והכל מסביב מרגיש שלילי ומתוח, רק ניצחון על נס ציונה ישנה כאן משהו".

בנוגע לעומר בוקסנבוים עליו מופעל לחץ רב לחזור בו מהתפטרותו, במועדון ימתינו לתשובתו עד לתחילת השבוע הבא. הבעלים יודעים שאם המנהל המקצועי היוצא יסכים לחזור, יהיה זה אך ורק אם יובטח לו תקציב ראוי לרכש ולשינויים, ללא קשר לשחקנים שייחתכו או הכסף שייחסך מעזיבתם. ההחתמה של הרוויה איליץ' על אף העובדה שהמנהל המקצועי לא התלהב ממנו, לא מבשרת שזה הולך לכיוון הזה.

חיים סילבס, מאמן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
נקודת פתיחה לא פשוטה לקדנציה החדשה. סילבס/אתר רשמי, הפועל תל אביב

סקציה נס ציונה

סקציה נס ציונה, שצברה ניצחון בודד בשמונת משחקיה האחרונים בליגה, תתארח מחר אצל הפועל תל אביב בבלומפילד ותנסה לעלות מעל הקו האדום. נקודה אחת בלבד מפרידה כעת בין הסקציה לאדומים ובמועדון הגדירו את המשחק כ-"משחק שחובה לנצח", כדי לקבל מעט אוויר בקרבות התחתית.

המאמן החדש שלומי דורה, שבמשחק הבכורה שלו הפסיד למכבי חיפה, ינסה להוציא הפעם תוצאה טובה יותר ונראה שהוא מתכנן לפחות שני שינויים, כאשר דור כוכב יפתח בעמדת המגן הימני ומיקי סירושטיין יפתח בעמדת הבלם על חשבונו של אבובקאר קייטה המורחק.

דורה תירגל מספר אופציות בחוליית הקישור, אך נראה שבסופו של דבר מוחמד אוסמן ועילאי פרוסט יפתחו, לצידם של יוני סטויאנוב ופרדי פלומן.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
דור כוכב, שחקן סקציה נס ציונה. מאור אלקסלסי
יחזור להרכב. דור כוכב/מאור אלקסלסי

טריוויה

* ה-3:4 במפגש הקודם היה ניצחון הליגה הראשון אי פעם של סקציה נס ציונה על הפועל תל אביב והיווה גם את הנקודות הראשונות של הכתומים העונה.

* הפועל תל אביב מגיעה אחרי התבוסה הגדולה בתולדותיה בליגה הבכירה, מציגה את ההגנה הגרועה מכולן (36 ספיגות) והפסידה הכי הרבה העונה (תשע פעמים, כמו בית"ר ירושלים).

* הפועל תל אביב לא ניצחה בחמשת המחזורים האחרונים, אבל בבית סופרת חמישה משחקים ללא הפסד (שלושה ניצחונות ואז שתי תוצאות תיקו). את העונה פתחה עם שלושה הפסדים רצופים כמארחת.

* שלומי דורה ניצח את הפועל תל אביב רק פעם אחת ב-17 ניסיונות (ליגה וגביע). זה קרה בפברואר 2015, כמאמן הפועל עכו שניצחה 0:1 בבית. פרט לכך היו לו 13 הפסדים ושלוש תוצאות תיקו. לחיים סילבס הוא הפסיד בעימות היחיד ביניהם בליגת העל: 2:0 עם הפועל עכו להפועל רעננה בינואר 2015.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 7368

משחקי המחזור ה-18:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - סקציה נס ציונה (ספורט4)
שבת, 17:30: עירוני קרית שמונה - הפועל חדרה
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - מכבי בני ריינה
שבת, 19:00: מכבי נתניה - הפועל חיפה (ספורט4)
שבת, 19:30: בני סכנין - הפועל באר שבע (ספורט2)

ראשון, 20:15: מכבי חיפה - הפועל ירושלים (ספורט2)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully