וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירה על דראפיץ': "גם בדיעבד, היינו בוחרים בהפועל תל אביב"

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 20:42

סוכנו של המאמן שסיים את תפקידו אמר ל-103FM: "כשאתה מקבל הצעה ממועדון גדול, אתה לא מסרב. סלובו האמין שאם יקבל את החיזוק שחשב שיקבל, הוא היה מגיע למקום מאוד גבוה בטבלה"

חיים סילבס מוצג כמאמן הפועל תל אביב/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: דן בוגוסלבסקי

יממה לאחר שסלובודן דראפיץ' פוטר מהפועל תל אביב, התראיין היום (חמישי) סוכנו שמעון אבוחצירה לתכנית הספורט של רדיו 103FM. "גם בדיעבד, היינו בוחרים בהפועל תל אביב", אמר. "סלובו מאמין מאוד בדרך שלו ובכול קבוצה שהוא בוחר. אין ספק שהמשחק האחרון עשה את הדברים פחות נעימים וטובים, אבל זה חלק מהמקצוע שאנחנו מתעסקים בו. בקריירה שלו כמאמן, יש לסלובו יותר הצלחות מכישלונות - כולם יודעים את זה. אז נכון, לא היה פשוט, גם לי כצופה לא היה קל לראות את המשחק הזה, אבל הבנו את זה וידענו את זה ובסופו של דבר זה נגמר כמו שזה נגמר, בדרך הטובה".

בהמשך, הבהיר אבוחצירה: "מבחינת הבחירה, אני לא חושב שהייתה טעות, ואני אסביר למה. כשאתה מקבל הצעה מהפועל תל אביב, שזה מועדון גדול, אתה לא אומר לא. נכון שסגל השחקנים לא היה מספיק טוב, כולם ראו את זה וכולם הבינו את זה, אבל סלובו ידע שאם הוא יוביל את הקבוצה הזאת עד ינואר ובינואר הוא היה מביא את החיזוק שחשב מההתחלה, הוא האמין בכול כוחו שהפועל תל אביב הייתה מגיעה למקום גבוה מאוד בטבלה. בסופו של דבר זה לא יצא וקרה מה שקרה במשחק האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully