וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד לב"ש מבוקש בבורדו: "לא הייתי עצוב כשנפלה ההצעה מישראל"

12.1.2023 / 17:16

קבוצתו של ברדה הציעה 600 אלף יורו על החלוץ הרומני דניאל פראסקיב, קבוצתו דורשת 1.2 מיליון יורו. השחקן עצמו מעדיף ליגה גדולה יותר, ומבוקש גם בספרד

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:2 (גביע המדינה)/ספורט1

הפועל באר שבע ממשיכה בניסיונות לחזק את החלק הקדמי. לפני קצת פחות מחודש פרסמנו כי הקבוצה של אליניב ברדה מנהלת מגעים מתקדמים לצירוף החלוץ הרומני, דניאל פראסקיב - מגעים שבסופו של דבר לא צלחו. הסיבה, לפי התקשורת הרומנית, היא שהפועל באר שבע הציעה כ-600 אלף יורו, בעוד קבוצתו, הרמנשטאדט, דרשה כפול מכך - 1.2 מיליון יורו.

כעת נכנסה מועמדת חדשה לתמונה - בורדו הצרפתית. "אני לא יכול להגיד שהייתי עצוב שנפלה ההצעה מישראל", אמר פראסקיב בן ה-23, שכבש העונה תשעה שערי ליגה ב-21 הופעות בליגה הבכירה במולדתו והוא סגן מלך השערים ברומניה. "אני מרגיש טוב בהרמנשטאדט, אפילו אם כלכלית היה עדיף לי לעזוב. אני לא ממש חשבתי על המעבר לישראל, כי אני עסוק ב-100 אחוז בהרמנשטאדט, כך שלא ממש שקלתי מעבר".

עם זאת, פראסקיב כן רוצה להתקדם, לאחר שגם ערך לאחרונה הופעת בכורה בנבחרת רומניה כשנכנס כמחליף וגם כבש ובישל בניצחון 0:5 במשחק הידידות מול מולדובה. "אני לא רוצה להישאר ברומניה עוד זמן רב", אמר. "אני כבר בן 23 ומקווה לעבור לליגה חזקה בהקדם האפשרי. בורדו נשמע טוב, זה בהחלט יהיה צעד גדול עבורי. אני חושב שהמחיר שדורשים עלי קצת מוגזם, כי אחרי הכל, אני שחקן בליגה הרומנית ועוד לא הוכחתי שום דבר".

צפו בביצועיו של פראסקיב

פראסקיב הוגדר על ידי דן פטרסקו כחלוץ הטוב ביותר ברומניה. לטענת גורמים במועדון, הוא מעורר עניין גם בספרד: "היו לנו שיחות עם קבוצות בספרד וצרפת, והאופציה הצרפתית נראית הכי קרובה כרגע. נחכה להצעה רשמית".
תמונה.

בסגל של הפועל באר שבע רשומים שישה זרים: הלדר לופס, אנדרה מרטינס, אסטריט סלמאני, יוג'ין אנסה, שאפי סוליימאנוב והרומני אדריאן פאון, כך שעל מנת לצרף את פראסקיב או כל זר אחר, האדומים ייאלצו לשחרר או להקפיא את אחד הזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully