וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו נחושה לצאת מנקודת השפל: "למכבי תל אביב יש סגנון מיוחד, מוכנים לזה"

הירוקים יארחו את הצהובים אחרי שישה הפסדים רצופים ביורוליג. גודאיטיס: "יש להם אתלטים אדירים, והם כל הזמן משנים הגנות"

אחרי הניצחון הביתי של פרטיזן בלגרד, מכבי תל אביב תנסה להשלים מחר (שישי, 21:00) 3 מ-3 השבוע, כשתתארח אצל פנאתינייקוס. הקבוצה של עודד קטש ניצחה את פאו בשלושת המפגשים הקודמים בין הקבוצות, ורוצה להעמיק את המשבר של הירוקים שספגו השבוע הפסד שישי ברציפות ביורוליג - שפל של כל הזמנים עבור המועדון.

ההפסד האחרון של פאו היה מתסכל במיוחד, משום שהם כבר היו ביתרון 5 על פנרבחצ'ה כשנותרה חצי דקה לתום הזמן החוקי. בסופו של דבר הם הפסידו 94:88. "שיחקנו טוב יותר מאשר במשחקים קודמים, אבל פשוט הפסדנו. נגד מכבי תל אביב נצטרך להיות מרוכזים במשך 40 דקות, ולא לאבד פוקוס", אמר המאמן דיאן ראדוניץ' לקראת המשחק. "מכבי קבוצה אתלטית וקשוחה ונצטרך להיות מוכנים לקרב קשה".

שחקן מכבי תל אביב לורנצו בראון מול שחקן פנאתינייקוס פאריס לי. דני מרון
מבחן אופי גדול עבור הצהובים, וגם עבור הירוקים. פאריס לי מול לורנזו בראון במפגש בין הקבוצות בהיכל/דני מרון

הסנטר ארתוראס גודאיטיס הוסיף: "לא ברור איך הפסדנו במשחק הקודם, אבל דברים כאלה יכולים לקרות בכדורסל. אנחנו לוקחים מהמשחק הזה לא מעט דברים טובים, ומרגישים מוכנים למכבי תל אביב. מכבי משחקת בסגנון מיוחד, היא מחליפה הגנות כל הזמן ויש לה שחקנים סופר-אתלטיים, לצד גארדים טובים. המפתח יהיה קודם כל מנטלי, צריך להילחם ולהאמין שאפשר לצאת מהמצב שנקלענו אליו. לכל קבוצה יש תקופות פחות טובות לאורך העונה, החוכמה היא לצאת מהתקופות הללו מחוזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully