וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר אחרי כמעט שבע שנים: מיכאל אוחנה חתם במ.ס. אשדוד

12.1.2023 / 16:24

הקשר בן ה-27 עזב את מכבי נתניה ושב למועדון שבו ערך הופעת בכורה בבוגרים. גם אלעד שחף ורועי בן שמעון השלימו את הצטרפותם

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

מ.ס. אשדוד התחזקה היום (חמישי) בלא פחות משלושה שחקנים חדשים. כשבע שנים אחרי שעזב את המועדון שבו עלה לבוגרים, מיכאל אוחנה נפרד ממכבי נתניה, השלים את מעברו לעיר הנמל ויצטרף מיידית לסגל של רן בן שמעון, יחד עם הקשר אלעד שחף שעזב את בוטשואני הרומנית והחלוץ רועי בן שמעון שהושאל מבני יהודה עם אופציית רכישה.

מבין השלושה, המעבר המסקרן מכולם הוא כמובן של מיכאל אוחנה בן ה-27, שלא הצליח להשתלב בחצי העונה האחרונה במכבי נתניה וכעת חוזר למ.ס. אשדוד, כמעט שבע שנים אחרי שנמכר להפועל באר שבע בקיץ 2016. את בירת הנגב הוא עזב אחרי שלוש שנים לבית"ר ירושלים, אבל התקשה לשחזר את ימי השיא שלו באשדוד ובבאר שבע בעקבות פציעה בברך שהשביתה אותו במשך כשנה. במכבי נתניה רשם העונה 10 הופעות בליגת העל, אך לא הצליח להבקיע או לבשל ב-370 הדקות בהן שותף.

"שמח לחזור למועדון שעברתי בו דרך משמעותית בצמיחה שלי כשחקן", אמר אוחנה אחרי החתימה, "יש כאן אנשים מדהימים שהיו לצידי בתחילת הקריירה שלי ואני שמח שוב לפגוש אותם. אין לי ספק ששני הצדדים ייהנו מהאיחוד הזה".

מיכאל אוחנה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
גם הוא חתם באשדוד. מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

כאמור, אוחנה לא היה הראשון שחתם היום במ.ס. אשדוד, כי עוד קודם לכן הודיע המועדון על החתמת אלעד שחף, שעל הצטרפותו לאימוני הקבוצה עוד בשבוע שעבר פורסם בוואלה! ספורט. הקשר שיחגוג מחר 25, וביצע את המעבר באמצעות סוכניו גלעד קצב ורוני ליוס, הגיע לקבוצה של רן בן שמעון מבוטושאני הרומנית אחרי שערך במדיה 12 הופעות בליגה וסיפק בישול אחד.

"אני שמח מאוד לחזור לליגת העל ולחתום במ.ס. אשדוד", אמר שחף לאתר הרשמי של המועדון, "אני מודה לרן ולהנהלה על האמון בי. עכשיו זה הזמן לעבוד קשה ולהחזיר להם על הדשא". המצטרף הטרי ערך בסך הכל 69 הופעות והבקיע ארבעה שערים בליגת העל עד היום.

בהודעה לגבי שחף הדגישה אשדוד כי מדובר ב"רכש הראשון, אך לא האחרון", וזאת מכיוון שלאחר מכן מסרה הקבוצה הודעה גם על צירוף רועי בן שמעון שהושאל מבני יהודה עם אופציית רכישה. "שמח ונרגש לפתוח פרק חדש במקום בו גדלתי", אמר בן שמעון בן ה-22 שמתאמן עם הקבוצה בימים האחרונים, "אני מודה על האמון שנותנים לי כאן ומחכה להוכיח את היכולות שלי על המגרש".

שחקן נוסף שצפוי להצטרף בקרוב לסגל של מ.ס. אשדוד זהו הקיצוני ההולנדי אלטון אקולטסה שבחצי העונה האחרונה לא משחק כלל מכיוון שהוקפא על ידי הפועל באר שבע. מ.ס. אשדוד כבר הגיעה עם הפועל באר שבע לסיכום על השאלתו, אך אקולטסה טרם סיכם את תנאיו האישיים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully