וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טוני וואקמה מבוגר בלפחות שלוש שנים ממה שמופיע בתעודת הלידה שלו"

סוכן שחקנים טורקי טוען: אקס הפועל באר שבע בן 36 כיום. בעבר, בעלי רעננה האשים את ג'ורדי קרויף בהפצת השמועות בנוגע לגילו

טוני וואקמה עשה שמות בליגת העל, כיכב בטורקיה וכיום מרוויח סכומי עתק בליגה הסעודית, אבל האם הוא מסתיר במשך כל השנים הללו סוד גדול?

סוכן השחקנים הטורקי אמרה אוזקן מתעקש שוואקמה זייף את גילו, ולמעשה הוא מבוגר משמעותית מכפי שהוא מציג את עצמו. "רוב הסיכויים שוואקמה מבוגר בלפחות שנתיים או שלוש ממה שהופיע בתעודת הלידה שלו", אמר אתמול (רביעי) הסוכן.

במסמכי הלידה שלו, וואקמה מופיע בתור יליד 1989. על פניו, הוא אמור להיות בן 33 כיום. אולם הסוכן המדובר טוען שזהו שקר, ושגילו האמיתי אף גרם למספר מועדונים בכירים בטורקיה לוותר על שירותיו בקיץ האחרון, בו הצטרף לאל פייחה הסעודית בהעברה חופשית. וואקמה עזב את טורקיה בקיץ האחרון למרות רקורד פנטסטי של 47 שערים ו-40 בישולים ב-145 הופעות בליגה הטורקית הבכירה.

שחקן טרבזונספור טוני וואקמה. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
שנת הלידה: 1989. האמנם? וואקמה/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

ב-2022 הוא אף הצעיד את טרבזונספור לאליפות אחרי 38 שנות בצורת. ובכל זאת, על אף היכולת המרשימה קבוצות בכירות יותר לא מיהרו להחתים אותו ובסופו של דבר הוא בחר בכסף הסעודי, ואמור לפגוש בקרוב את כריסטיאנו רונאלדו לדו קרב.

וואקמה הוא כמובן לא השחקן האפריקאי הראשון שצצות שמועות אודות גילו האמיתי. אבל יש מי שטוען שמקורן של השמועות בנוגע לוואקמה, הגיעו בכלל מישראל ומי שאחראי להן הוא לא אחר מאשר ג'ורדי קרויף.

וכך סיפר בעלי הפועל רעננה דמיאן רוטמן, בריאיון שהעניק לוואלה! ספורט בשנת 2017: "מכבי חיפה היו הראשונים לבוא ולראות את וואקמה. אמרתי להם שזה שחקן שישדרג את הקבוצה. ישבתי עם סטנוייביץ' ושחר, והמאמן אמר לי ככה: 'אין לו רגל שמאל, אין לו רגל ימין'. ואז הוא עבר לגיל שלו, כאילו שזה נכון שהוא יותר מבוגר ממה שרשום ושאני זייפתי את הגיל של וואקמה".

שחקני מכבי תל אביב מניפים את ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
הכול באשמתו? ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

רוטמן טען בזמנו שקרויף, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב בזמנו, הפיץ את השמועות כחלק ממסע נקמה אישי. "ג'ורדי הפיץ בכל מדינת ישראל שחברים שלו בקפריסין טוענים שוואקמה בן 32. זה לא עובד ככה בעולם", אמר רוטמן. "כשברצלונה קונה שחקנים מהמועדונים הקטנים, או ריאל מדריד לצורך העניין, הם משלמים מחירים גבוהים כי מדובר בברצלונה וריאל מדריד. בישראל כל דבר זה על רקע אישי. עצבנת אותי במנהלת? אז אני לא אמכור לך שחקן. עשית לי משהו? אז אני אחזיר לך. הכל פה אגו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully