וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד ניתחו: "שון וייסמן רוצה להישאר, אבל רוצה לשחק יותר"

על רקע הדיווח על מועמדותו לגרנאדה, ב"אס" התייחסו לעתידו של הישראלי בוויאדוליד: "הקבוצה הבהירה שהיא בונה עליו, הוא עצוב מהתקופה הרעה אבל רוצה לעזור. אם תהיה הזדמנות שהוא ירצה לנצל, במועדון ישקלו שחרור"

תקציר סופרקאפ ספרדי: ריאל מדריד - ולנסיה 1:1/ספורט1

החלק התחתון של הטבלה אמנם צפוף מאוד בליגה הספרדית, אבל לאור היותה רחוקה שתי נקודות מהקו האדום לאחר 16 מחזורים, ויאדוליד חושבת על שינויים לקראת המחצית השנייה של העונה ואחד השחקנים שעתידם על הפרק הוא שון וייסמן, שסומן כמי שמבוקש בגרנאדה מליגת המשנה. ב"אס" ניתחו אתמול (רביעי) את מצבו של החלוץ הישראלי.

באתר, שהינו מהגדולים בספרד, סתרו את הדיווח שפורסם שלשום על כך שוויאדוליד מעוניינת למכור את וייסמן: "זה מקרה מיוחד. המועדון לא הראה לו את הדרך החוצה, אך מבין שהתקופה הרעה שלו עשויה להוביל אותו לבקש לעזוב. ויאדוליד בונה על השחקן והבהירה זאת גם בפני סוכניו של הישראלי, שבעצמו לא רוצה לעזוב. וייסמן מרגיש אסיר תודה למועדון, לעיר ורוצה להישאר כדי לעזור, נכון להיום", נכתב.

שחקן ריאל ויאדוליד, שון וייסמן. Angel Martinez, GettyImages
מתוסכל מהמצב, אבל רוצה להישאר. שון וייסמן/GettyImages, Angel Martinez

"המצב יהיה אחר אם בעוד כמה ימים, החלוץ יקבל הצעה שתעניין אותו או שאחד המועדונים שרוצים אותו יצליחו לשכנע אותו. וייסמן עצוב בגלל מצבו הנוכחי, לא רוצה לעזוב, אבל רוצה לשחק יותר. אם תהיה לו הזדמנות שהוא ירצה לנצל, המועדון ישקול לשחררו", הוסיפו ב"אס".

עד כה מצא וייסמן את הרשת רק פעם אחת ב-13 הופעות ליגה, ועוד אחת בגביע, כאשר פציעה שספג בתחילת העונה, וגם עניינים אישיים עמם התמודד במהלכה, הקשו עליו להפגין את היציבות והיעילות שסיפק בליגת המשנה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully