וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "מקווה מאוד שלא צריך להוריד את השחקנים לקרקע אחרי ה-0:6"

12.1.2023 / 10:15

מאמן הפועל באר שבע לקראת סכנין (שבת, 19:30, ספורט2): "מעדיף לנצח שש פעמים 0:1, חיפה עדיין רחוקה". על שאפי: "יחזור לכושר שהיה בו"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:6/ספורט 1

אחרי השישייה המרשימה לרשת של הפועל תל אביב, הפועל באר שבע מתכוננת למוקש. קרוב לחמש שנים שהקבוצה מבירת הנגב לא ניצחה את בני סכנין בחוץ במסגרת הליגה, אבל כדי לשמור על פנטזיית האליפות בחיים ולהישאר במרחק סביר ממכבי חיפה, היא חייבת לעשות זאת מחרתיים (שבת, 19:30, ספורט2). שגיב יחזקאל, אסטריט סלמאני ורועי גורדנה עדיין בספק למשחק, ומריאנו באריירו, אדריאן פאון ורמזי ספורי ייעדרו. לקראת המשחק, ערך אליניב ברדה מסיבת עיתונאים.

ברדה נשאל אם לא מפריע לקבוצה העיסוק הרב בהפועל תל אביב אחרי ה-6:0, ולא ביכולת שלהם: "אני כל כולי מרוכז במשחק הקרוב נגד בני סכנין. זה היה ניצחון יפה, אבל הוא לא הביא לנו יותר משלוש נקודות והפער מהמקום הראשון עדיין גדול. הייתי מעדיף לנצח שש פעמים 0:1. גם השחקנים צריכים להבין שמה שהיה כבר הפך להיסטוריה, המגרש בסכנין קשה ואני חושב שלא ניצחנו שם עוד מהימים שהייתי שחקן. אם לרגע נחשוב על המשחק שהיה - כמו שלא חשבנו על ההפסד נגד מכבי חיפה לפני הפועל תל אביב - ככה אנחנו צריכים לדעת לשים את המשחק הזה מאחורינו".

על מצבת הפצועים: "יש לנו פצועים רבים ואני חושב שזה מצריך מאיתנו להיות דרוכים יותר. אני לא יודע לומר כרגע מה מצבם של הפצועים, בסופו של דבר נעלה עם ה-11 הכי טובים. יש לי חדר הלבשה מאוד מגוון, עם שחקנים צעירים ומנוסים ואני מקווה מאוד שאני לא צריך להוריד אותם לקרקע אחרי ה-0:6. זה משחק שיירשם בהיסטוריה, אבל גם הוא שווה שלוש נקודות".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. לירון מולדובן
מבחן גדול. ברדה/לירון מולדובן

הירידה ביכולתו של שאפי מאז החזרה מהפגרה: "אם הוא כובש נגד מכבי חיפה אז כולכם מדברים אחרים. אין לזה חוקים, הוא שחקן שמתאמן מצוין וכל הזמן רוצה ללמוד ולהשתפר. אם הוא ימשיך ככה הוא גם יחזור לכושר שהיה בו".

אם הקבוצה תתחזק עד סוף החלון: "כרגע אין לי בשורה, אבל אני מבטיח שמאחורי הקלעים עובדים מאוד קשה על חיזוק. אנחנו רוצים לפגוע במה שנביא, אם נביא. מבחינתי ומבחינת הצוות שלי אנחנו מחפשים לרענן את החלק הקדמי".

לצדו של ברדה ישב הבלם איאד אבו עביד שהוסיף: "לנצח 0:6 זה לא דבר של מה בכך. אנחנו רוצים להשתפר, זה הדבר היחיד שמעניין אותנו ורק על זה אנחנו מסתכלים".

על כך ששיחק ביום שני 90 דקות עם שברים ברגל וביד: "זה נכון שכאב לי מאוד, אבל ההפסד למכבי חיפה כאב לי הרבה יותר. ידעתי שאני חייב לעלות למשחק ולנצח כדי שזה ייתן לי הרגשה יותר טובה".

מרחק שבע הנקודות מהמוליכה מכבי חיפה: "אין לנו את הלוקסוס לאבד נקודות, אבל אנחנו מכבדים את בני סכנין וננסה לנצח במגרש קשה ולהמשיך הלאה. עד עכשיו אנחנו עושים עונה טובה, אבל זה לא מספיק ולכן אנחנו רוצים להשתפר. סיכומים נעשה בסוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully