וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "ככה אין לנו סיכוי בדרבי. הרגשתי שאנחנו לא מוכנים"

המאמן העביר מסרים נוקבים לשחקניו אחרי ההפסד 2:0 לסאות'המפטון וההדחה מגביע הליגה ולקראת מנצ'סטר יונייטד שבת (14:30, ספורט1): "זה לא משנה עם מי הייתי פותח בהרכב"

תקציר: סאות'המפטון - מנצ'סטר סיטי 0:2 (סיטי הודחה מגביע הליגה)/ספורט1

פפ גווארדיולה דיבר לאחרונה על החשיבות הרבה של בניית סגל עמוק ורחב, אבל אמש (רביעי) שחקני הספסל שלו איכזבו, הקבוצה לא בעטה למסגרת שער היריבה לראשונה זה כמעט חמש שנים ומשחק רבע גמר גביע הליגה נגד סאות'המפטון הסתיים בהפסד חוץ בתוצאה 2:0, ובאיבוד התואר הראשון לעונה זו.

גווארדיולה פתח עם אורטגה בין הקורות, העלה ב-11 את קלווין פיליפס לראשונה מאז שנרכש בקיץ מלידס תמורת כ-45 מיליון ליש"ט וגם קול פאלמר קיבל את חולצת ההרכב. מלבדם פתחו בהגנה ז'ואאו קאנסלו, קייל ווקר ואמריק לאפורט, בקישור שיחקו ג'ק גריליש ופיל פודן ואת החוד ניסה להוביל אלוף העולם חוליאן אלברס. זה לא הספיק מול נועלת טבלת הפרמיירליג, שעלתה ליתרון 0:2 בדקה ה-30 ושמרה עליו עד הסיום חרף כניסתם של קווין דה בראונה וארלינג הולאנד לכר הדשא - כל זאת שלושה ימים לפני שמנצ'סטר סיטי תתארח בדרבי הגדול של מנצ'סטר באולד טראפורד אצל יונייטד (שבת, 14:30, ספורט1).

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי. Robin Jones, GettyImages
העביר מסרים נוקבים לשחקניו. גווארדיולה/GettyImages, Robin Jones

"הקבוצה הטובה יותר ניצחה", אמר גווארדיולה בסיום, "סאות'המפטון הייתה טובה יותר. יש לי הרגשה שלא משנה באיזה הרכב הייתי עולה, זו הייתה היכולת שהיינו מציגים - וככה אין לנו סיכוי להצליח. לא הגענו מוכנים כדי להעפיל לחצי הגמר, וזה משפיע מאוד כי יש המון משחקים שבהם אתה פותח לא טוב ויכול להפוך, אבל זה לא המקרה - כשאתה לא מוכן למשחק, אתה גם לא מצליח להבקיע".

בהמשך ישיר לכך אמר גווארדיולה גם לקראת הדרבי: "אני יודע באיזה מומנטום נמצאת מנצ'סטר יונייטד וזה מועדון שכרגע במצב שהוא שנים מנסה להגיע אליו. אנחנו יודעים בדיוק מה עלינו לעשות כדי לשחק טוב יותר ולנסות לנצח, אבל אם ניראה ככה גם בדרבי אז אין לנו שום סיכוי".

מי שלא נכלל בסגל אתמול הוא הבלם ג'ון סטונס שמנצ'סטר סיטי רק מסרה שהוא "לא לגמרי כשיר", אבל בממלכה בכל זאת מעריכים שהוא בסך הכל זכה למנוחה ושבשבת בדרבי הוא ישוב ל-11.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. רויטרס
גם הוא לא מצא את מסגרת השער. ארלינג הולאנד/רויטרס

גווארדיולה לא עשה הנחות לעצמו ובעיקר לא לשחקניו אחרי ההפסד, וכמובן שגם הפרשנים בממלכה לא ריחמו על הסיטיזנס אחרי הופעה עלובה מבחינתם. ג'יימי רדנאפ היה ביניהם: "אני לא חושב שהיו 45 דקות יותר גרועות מאז שהגיע פפ גווארדיולה למנצ'סטר סיטי. המשחק שלהם היה בזוי, הם איחרו לכל הכדורים ועשו כל כך הרבה טעויות. זה היה משחק איום מצד מנצ'סטר סיטי, ומנגד לא ציפיתי ליכולת כזו יוצאת דופן מסאות'המפטון".

כריס סאטון הוסיף: "זה הרגיש שמנצ'סטר סיטי הגיעה למשחק בידיעה שהיא כבר הביסה את סאות'המפטון העונה וחשבה שכך יהיה גם הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully