וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תאבד אותו? דיווח: לוריין וראיו וייקאנו מעוניינות בפייר קורנו

המגן שהגיע לאלופה בהשאלה מאוביידו וחתום לשנתיים נוספות, נמצא על הכוונת של הקבוצות מהליגות הבכירות בצרפת וספרד. ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "אין הצעה ובכל מקרה לא ישוחרר"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על סקציה נס ציונה/ספורט1

האם מכבי חיפה תאבד עוד עוגן בקרוב? לקראת העזיבה המסתמנת של נטע לביא ואחרי הדיווחים על מועמדותו של עלי מוחמד לג'ירונה, נראה ששחקן בכיר נוסף נמצא על הכוונת של קבוצות בחו"ל.

על פי דיווח באיטליה, לוריין וראיו וייקאנו מעוניינות בפייר קורנו ועשויות להגיש לו הצעה בקרוב - ככל הנראה לקראת העונה הבאה. המגן בן ה-26 מושבת בשבועות הקרובים בעקבות קרע קטן בשריר הירך האחורי, אבל היכולת המצוינת שהציג העונה לא נעלמה מעיניהן של הקבוצות מהליגות הבכירות בצרפת וספרד.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "אין הצעה ובכל מקרה לא ישוחרר".

שחקן מכבי חיפה פייר קורנו מול שחקן יובנטוס דנילו. רויטרס
מציג יכולת מרשימה העונה. קורנו/רויטרס

לוריין היא אחת מהפתעות העונה בצרפת, ואחרי 18 מחזורים מדורגת במקום השישי בטבלה. ראיו וייקאנו מדורגת במקום התשיעי בליגה הספרדית אחרי 16 מחזורים.

קורנו חתם במכבי חיפה ביולי 2022, לאחר שהגיע בהשאלה מריאל אוביידו. הירוקים סגרו מראש עם קורנו חוזה לשנתיים נוספות, שייכנס לתוקף מיד בתום העונה כשתקופת ההשאלה תסתיים. כך או כך, ספק אם היא תוכל לעמוד בדרכו של הצרפתי אם הקבוצות המדוברות אכן יגישו הצעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully