וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "יותר טוב שויניסיוס לא בעט". בספרד החמיאו: עוד גמר של קורטואה

מאמן ריאל מדריד התבדח לאחר הניצחון בפנדלים על ולנסיה. ואסקס נפצע, מיליטאו וקמאבינגה אמורים להיות כשירים לגמר הסופרקופה

תקציר סופרקאפ ספרדי: ריאל מדריד - ולנסיה 1:1/ספורט1

זה לא היה יפה במיוחד, אבל ריאל מדריד עלתה אמש (רביעי) לגמר הסופרקופה בערב הסעודית בזכות ניצחון בפנדלים על ולנסיה. כעת ממתינה אלופת ספרד לדעת את מי תפגוש בגמר ביום ראשון: את ברצלונה לקלאסיקו נוסף או את מחזיקת הגביע בטיס?

טיבו קורטואה, שסיפק הצלה נהדרת בהארכה וגם הדף פנדל של חוסה גאיה בדו-קרב, זכה למירב השבחים וב"מארקה" כתבו: "קורטואה הוביל את מדריד לגמר נוסף".

הבלגי עצמו אמר: "מבחינתנו אין הבדל בין ברצלונה לבטיס, שתיהן קבוצות טובות. יהיה קשה בכל מקרה ואני מקווה לשמור על שער נקי ביום ראשון. לא הייתה לי יותר מדי עבודה בחצי הגמר, אבל כרגיל ניסיתי לעזור לקבוצה. לא התכוננו לפנדלים, אני אישית צפיתי בבעיטות של קבאני. צריך להחמיא לחברים שלי על הבעיטות, הם ביצעו אותן היטב".

מילאן הודחה מהגביע לאחר הפסד בהארכה ל-10 שחקני טורינו
מסי כבש לראשונה כאלוף עולם: פריז סן ז'רמן גברה 0:2 על אנז'ה
מריחה עוד תואר: ריאל בגמר הסופרקופה אחרי ניצחון בפנדלים על ולנסיה

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
המונדיאל פגע בקצב של הקבוצה. קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

המאמן קרלו אנצ'לוטי התייחס לכושר הירוד של שחקניו: "שלחנו 14 שחקנים למונדיאל, ברור שהם לא חזרו בכושר שיא. זו לא עייפות, זה לא עניין פיזי, הם פשוט חזרו לא מזמן. מיליטאו סבל מסחרחורת ולכן הוחלף. הוא בסדר ואני חושב שגם קמאבינגה יהיה מוכן לגמר. לוקאס ואסקס סובב את הקרסול, זה נראה יותר רציני".

על הפנדלים אמר: "בחרתי את הבועטים הכי מנוסים שלי, הכי קרי רוח. בנזמה ומודריץ', אחר כך קרוס ואסנסיו. ויניסיוס אמור היה לבעוט אחרון. יותר טוב שהוא לא בעט (בצחוק)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully