וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ' החמיא למכבי ת"א והסביר למה ייבש את מדר: "ילמד מזה"

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 23:57

מאמן פרטיזן בלגרד ניתח את ההפסד ביד אליהו ("מכבי שיחקה הרבה באחד על אחד, והיא טובה בזה"), ואמר על מדר: "הם צריכים להבין דברים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 11.1/ספורט1

בזכות רבע ראשון מוחץ: מכבי תל אביב ניצחה הערב (רביעי) 81:90 את פרטיזן בלגרד, ועלתה למאזן 8:10 ביורוליג. אחרי ההשפלה במדריד, הצהובים התנפלו עם ריצת 0:12 מהירה כבר בפתיחה מול הסרבים, ויצרו יתרון אותו הם לא שמטו עד הסוף. בראון (21), קולסון (19) ומרטין (13) בלטו, דיברתולומאו קלע שלשת קלאץ', וקטש ושחקניו שוב יכולים לחייך בשבוע הקשה. מנגד, ים מדר פתח בחמישייה מול היריבה הישראלית, אבל ירד לספסל כבר אחרי שלוש הדקות הראשונות בעקבות הפתיחה החלשה של פרטיזן, ומאז לא חזר.

ז'ליקו אוברדוביץ' החמיא למכבי תל אביב, והתייחס לייבוש של ים מדר: "ברכות למכבי על הניצחון, הם התחילו את המשחק אגרסיבי מאוד, ואנחנו התחלנו רע מאוד. ניסינו להילחם אבל זה לא היה מספיק כדי להפוך את המשחק. ניסינו להתכונן כמו למשחק הראשון נגדם, חלק מהדברים עבדו וחלק לא. אני לא מרוצה מאיבודי הכדור לעומת האסיסטים, בלתי אפשרי לנצח ככה. איבדנו כדורים ואפשרנו להם לקלוע נקודות קלות". על ההחלטה לא לתת למדר, נאנלי וסמלייניץ לשחק רק אמר: "החלטת מאמן".

ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פרטיזן בלגרד. דני מרון
לא התנהגות חריגה אצלו. אוברדוביץ'/דני מרון
ים מדר פרטיזן בלגרד מול לורנזו בראון מכבי תל אביב. דני מרון
3 דקות לא טובות הספיקו. מדר בהיכל/דני מרון

לדבריו, "שיחקנו בלי ריכוז. התכוננו למשחק, ומכבי שיחקו הרבה אחד על אחד, והיא אחת הקבוצות הטובות בסיטואציות הללו. הקבוצה נלחמה חוץ מב-6 הדקות הראשונות, ניסינו לעשות הכל.

"לכל שחקן יש הזדמנות ללמוד בכל אימון ובכל משחק, זה לא רק ים מדר, אלא כל שחקן. הם צריכים להבין דברים ולשחק יותר טוב. הוא שיחק הרבה משחקים טובים העונה, ואני מאמין שהוא ילמד מזה.

"לכולם ביורוליג יש כל כך הרבה איכות, יכולנו לסיים את הסיבוב עם 11 ניצחונות, אבל זה כדורסל, יש סיבה שהפסדנו משחקים, יש לנו משחק בעוד 48 נגד באסקוניה בבית ונצטרך להתכונן אליו ולהתקדם הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully