וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ישראל בפנים: האמנות החדשה באצטדיון האמירויות

אייקונים של אומנות ועיצוב בריטיים מתאספים ומשתפים פעולה עם אוהדי ארסנל כדי להגדיר מהי "Togetherness" ב-2023 ואילך. חשיפת היצירה מסמנת רגע היסטורי וביטוי למורשת ולהיסטוריה של המועדון, לקהילה שלו ולהתקדמות

אוהדי ארסנל. יחצ,
קולאז' האוהדים של ארסנל מכל העולם/יחצ

מועדון הכדורגל ארסנל גאה לחשוף את האומנות החדשה שתעטר את היקפו החיצוני של אצטדיון האמירויות, תשנה את קו הרקיע של צפון לונדון ותגדיר מחדש את הבית של המועדון כציון דרך תרבותי.

קבוצה מגוונת של אוהדי ארסנל, יחד עם האמן זוכה פרס טרנר 'ג'רמי דלר', האמן שזוכה לשבחים רבים 'רובן דנגור', והמעצב הגרפי המכובד 'דייויד רודניק', הובילו את תהליך העיצוב תוך כדי סדרה של התייעצויות שהתחילו עוד באפריל 2022. קבוצות העבודה על האומנות נבנו בצורה שתייצר תובנות על המורשת של המועדון, התרבות והקהילה כדי לייצר 8 יצירות אומנות מעוררות השראה שמביעות את מה שארסנל מייצגת בשנת 2023 ואילך.

לכל יצירת אומנות יש נושא אחר, אך כולן מאוחדות כדי לציין ולהדגיש את ההיסטוריה העשירה של המועדון, הערכים של הקהילה והמאמצים הבלתי פוסקים שלו להתקדם. הפרויקט יכל לצאת לפעול רק בזכות שיתוף הפעולה של יותר מ-100 אוהדים, אגדות העבר של הקבוצה והמשפחות שלהם וכמה מעובדי המועדון. הכל התחיל עם קנבס חלק, ורתם את התשוקה, האהבה והידע שיש לקהילה של ארסנל מסביב לעולם כדי ליצור אמנות שתבטא את הגאווה שיש להם במועדון שלהם.

ההתקנה של שמונה יצירות האומנות תתחיל ב-12 לינואר ותימשך לאורך השבועות הקרובים.

ארסנל. יחצ,
היסטוריה עשירה. ארסנל/יחצ

וינאי ונקטשם, מנכ"ל מועדון הכדורגל ארסנל, אמר: " זה היה פרויקט פנטסטי שהתאפשר באמצעות כל משפחת ארסנל כאן באלסינגטון ומסביב לעולם. לא יכולנו לבצע את הפרויקט הזה ללא העבודה המשותפת של כולם, שהביאו את התשוקה שלהם ואת ההתמדה לעבודה הזו. אני רוצה להביע את תודתי העמוקה לכל מי שהיה מעורב וגרם לעבודה הייחודית הזאת להתקיים. התחלנו על קנבס ריק, בתקווה להצליח לתפוס ולהביע את ההיסטוריה העשירה שלנו, את הערכים של הקהילה שלנו ואת ההתקדמות ובכך להביע מהי ארסנל בשנת 2023, ומעבר. הפרויקט חיבר בין האוהדים שלנו, הקהילה, אגדות העבר והעובדים. זו חגיגה אמיתית לקהילה של ארסנל, שעוצבה בשביל ועל ידי משפחת המועדון".

ג'ק ווילשר, מאמן קבוצת העד גיל 18 של המועדון ושחקן העבר אמר: "ארסנל הייתה חלק כל-כך משמעותי בחיי במשך כל-כך הרבה שנים, מגיל צעיר מאוד כשחקן, ועכשיו אני כאן כותב עוד פרק בחיי המועדון כמאמן קבוצת האקדמיה של ארסנל. להיות חלק מעבודת אומנות כזו זה באמת מרגש וכבוד גדול בשבילי אישית, אבל זה גם מראה את המחויבות שלנו לפתח שחקנים צעירים, וגם מהווה להם סימן להזדמנויות שיש כאן. זהו מסר מאוד חשוב לשחקנים הצעירים שלנו, אבל גם לצעירים של הקהילה שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully