וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אוחנה צפוי לחתום באשדוד, שסיכמה עם ב"ש על צירוף אקולטסה

11.1.2023 / 20:04

הקשר אמור לחזור למועדון אחרי כמעט שבע שנים, בכפוף לבדיקות הרפואיות. גם ההולנדי של הפועל באר שבע בדרך, אך טרם סיכם את תנאיו. רועי בן שמעון יצטרף גם כן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 11.1/ספורט1

מ.ס. אשדוד לקראת התחזקות משמעותית. במועדון הבינו שהמחשבות על פלייאוף עליון כבר התחלפו במחשבות על ירידת ליגה ושהקבוצה חייבת להתחזק בהקדם, ועל כן פעלו כדי לסייע לרן בן שמעון ולחזק את הסגל לקראת המשך משחקי הסיבוב השני והפלייאוף.

מי שאמור לחתום מחר (חמישי) ולחזור לקבוצה אחרי כמעט שבע שנים הוא מיכאל אוחנה, שעשה סיבוב בכמה מועדונים מאז שעלה לבוגרים בעיר הנמל ב-2012 - נמכר להפועל באר שבע בקיץ 2016, המשיך לבית"ר ירושלים והעונה הצטרף למכבי נתניה שבמדיה שותף ב-10 משחקים בליגה. הוא יצטרף למ.ס. אשדוד בכפוף לתוצאות הבדיקות רפואיות ובמועדון מקווים שיצליח להזכיר ולהציג את היכולת הטובה מימי השיא שלו.

מיכאל אוחנה מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
צפוי לחזור אחרי כמעט שבע שנים. אוחנה/ברני ארדוב

בנוסף לאוחנה, מ.ס. אשדוד סיכמה עם הפועל באר שבע על צירופו בהשאלה של אלטון אקולטסה, שהיה מוקפא בחצי העונה האחרונה, אך בחודש האחרון מרשים באימונים ובמ.ס. אשדוד קיבלו מאנשי הפועל באר שבע המלצות חמות לצרפו. שני המועדונים סיכמו ביניהם על ההשאלה של הקשר בן ה-27, אבל לאשדוד עוד נותר לסגור מול השחקן את תנאיו. כאמור, הוא לא שיחק כלל העונה.

שחקן נוסף שיצטרף לסגל של מ.ס. אשדוד הוא החלוץ רועי בן שמעון, שיעבור לאשדוד מבני יהודה. כפי שפורסם כאן בסוף השבוע האחרון, מ.ס. אשדוד כבר צירפה בחלון הנוכחי את הקשר אלעד שחף שחוזר לכדורגל הישראלי מרומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully