וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי בני ריינה על ההתאחדות ופרשת טיידי: "כנופיה אחת גדולה"

סעיד בסול תקף ב-103FM אחרי שנפסלה החתמת הניגרי שלא עבר בדיקות לב: "מהלך שמשרת את האינטרסים של הפועל ת"א, יש פה אפליה"

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 0:1 על מכבי בני ריינה/ספורט1

פרשת בנג'מין טיידי נמשכת. הקשר הניגרי היה אמור להצטרף להפועל תל אביב, אלא שברגע האחרון המעבר נפסל על ידי המועדון מסיבות בריאותיות אחרי שלא עבר את הבדיקות הרפואיות. מנגד, קבוצת מכבי בני ריינה החתימה את השחקן בטענה שאצלה הוא כן עבר את הבדיקות הרפואיות.

זה הסתבך במהרה, כאשר התבשרה בני ריינה על ידי ההתאחדות לכדורגל כי השחקן פסול מלשחק בליגה, לאור הבדיקות שעבר אצל האדומים. הבעלים של בני ריינה שוחח היום (רביעי) עם פאנל הספורט ב-103FM והלין על המהלך.

בנג'מין טיידי, שחקן מכבי בני ריינה. מכבי בני ריינה, אתר רשמי
הפך לשחקן המריבה. בנג'מין טיידי/אתר רשמי, מכבי בני ריינה

"אני המום לשמוע את זה. קיבלתי את השחקן, עשינו לו את הבדיקות, יש אישור בפורטל שהוא עבר בדיקות והכול תקין", סיפר בסול: "היום, קיבלתי טלפון ממישהו מההתאחדות שאמר שהשחקן הזה לא יכול להירשם, כי הפועל תל אביב הציגו בדיקות שהוא לא בריא. זה לא שחקן שלה, איך היא יכולה להציג להתאחדות מסמכים רפואיים עליו.

"מן הראוי שההתאחדות לכדורגל תגיד למכבי בני ריינה: 'אנחנו רוצים לקחת את השחקן לקרדיולוג חיצוני', לפני שהיא מוציאה את המסמך הזה ומפרסמת אותו בעיתונות, כי זה משרת את האינטרס של הפועל תל אביב והקהל שלה", המשיך הבעלים ועם זאת גם הדגיש, "אני לא בא בטענות ואומר שאנחנו צודקים. אני עשיתי את כל מה שמוטל עליי, עשיתי לו בדיקות וגם אקו לב, יצא תקין. הלכתי למכון שההתאחדות אמרה לי ללכת אליו, עשו לו לב במאמץ דרך ההתאחדות ועבר".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

האזינו לריאיון עם סעיד בסול

עוד אמר בסול על התנהלות האדומים שנאלצו לוותר על צירופו: "אם הפועל תל אביב דואגת לשחקן או דואגת לחיי בני אדם, מן הראוי שהייתה מרימה טלפון אלינו, ואומרת, 'יש לכם טעות', אבל ללכת מאחורי הגב ולשים מסמכים אצל ההתאחדות לכדורגל שמחליטה להאמין להפועל תל אביב ופחות למכבי בני ריינה, זה שורש הבעיה, זו האפליה הגדולה ביותר. מן הראוי שההתאחדות תיקח את השחקן לרופא נייטרלי, תעשה לו בדיקה ותחליט מה המסקנות. אבל לקחת החלטה מההתחלה, להוציא מכתב דרך היועץ המשפטי לפני שעשו את הדברים האלה - זה מראה על אפליה וחוסר אמונה, עשית פסק דין לפני שבדקת את הדברים".

בהמשך החריף את דבריו, וטען: "יש כאן כנופיה אחת גדולה. חבל שאנחנו מתעסקים בדברים האלה. האפליה הזו היא לא בין ערבים ליהודים, רואים אותה בין קבוצות גדולות לקבוצות קטנות".

תגובת ההתאחדות לכדורגל: "מטעמים של צנעת הפרט וסודיות רפואית, נאמר רק כי להתאחדות לכדורגל לא היתה ברירה אלא לנקוט בצעד כל כך חריג. את ההחלטה קיבלו רופא ההתאחדות והיועץ המשפטי, תוך שהם מסתמכים אך ורק על בדיקות רפואיות וסמכויות תקנוניות ובהתאם לחוק הספורט. עצוב שגם בנושא כזה יש מי שבוחר בתירוץ לא ראוי של אפליה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully