וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשף קצת יותר מדי? קרלוס אלקראס כיכב בקמפיין אופנה, ועורר סערה

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 18:50

הטניסאי הספרדי הופיע בקמפיין של קלווין קליין והצטלם בתחתונים, מעריציו חשבו שהוא חושפני מדי ועוררו ויכוח ג'נדרי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 11.1/ספורט1

קרלוס אלקראס הפך בשנה האחרונה לאחר הספורטאים המצליחים בעולם, וכעת הספרדי בן ה-19 מוסיף שורה נוספת לרזומה המרשים שלו: אלוף גרנד סלאם, מספר 1 בעולם ועכשיו גם דוגמן אופנה, לאחר שהוכרז כפנים החדשות של קלווין קליין עם קמפיין תחתונים בכיכובו, "קלווינס או כלום".

בעונה שעברה אלקראס זכה בחמישה תארים (מתוך ששה בקריירה), זכה באליפות ארה"ב בגרנד סלאם ראשון בקריירה, הניף את הגביעים בטורנירי המאסטרס 1000 היוקרתיים במדריד ובמיאמי, ורשם שורה של שיאים לגילו. "ביטחון עצמי, עבורי, הוא להיות עצמך, לא משנה מה", אמר אלקראס בסרטון שחור-לבן. "אני עדיין מחפש את עצמי, ואני בסדר עם זה. זה מי שאני".

על פי "פורבס", רק בשנה שעברה הוא הכניס 10.9 מיליון דולר, מה שהציב אותו במקום העשירי ברשימת הטניסאים המרוויחים בעולם (רשימה שמובילים אותה רוג'ר פדרר, נאומי אוסקה, סרינה וויליאמס ורפאל נדאל), כשמתוך הכנסותיו 5 מיליון דולר מגיעים מעסקאות שמחוץ למגרש. "הוויזואליה העוצמתית בשחור-לבן מדגישה את החוזק והביטחון של קרלוס ומזכירה את החושניות הידועה שהמותג ידוע בה", נכתב מטעם המותג.

הספרדי מנסה לחזור למסלול הניצחונות אחרי הזכיה בארצות הברית אבל לאחרונה הודיע על פרישתו מאליפות אוסטרליה הפתוחה עקב פציעה ברגל במהלך האימון, פציעה שהגיעה לאחר שאלקראס נאלץ לפרוש בטורניר גמר הסבב בטורינו בגלל פציעה בבטן.

כצפוי, ברשתות החברתיות מיהרו להגיב בסערה לצילומים ולקמפיין, כשחלק מהתגובות כמו תמיד מפרגנות ולצדן מרושעות ושליליות. נדמה שרבות מהנשים שצפו בתמונות החמיאו לטניסאי על החיצוניות המרשימה שלו והגוף החטוב, אבל בקרב חובבי הטניס נשמעה לא מעט ביקורת. "הוא רק בן 19!", כתבו רבים מהמגיבים, "וכבר הוא מתעסק בשטויות כאלה?", או "בחור צעיר, תתאמן יותר ותצטלם פחות", במיוחד כשהוא מחמיץ את העונה באוסטרליה.

אחרים טענו שהתמונות שלו בתחתונים חושפניות מדי, כולל מגיב שטען ש"קלוז אפ אחד קרוב מדי" לאיבריו המוצנעים. בין המגיבים התפתח ויכוח, שמהר מאוד נגרר לדיון על ענייני ג'נדר, ובין השאר נכתב: "אילו זאת הייתה בחורה בת 19, כמובן שהייתם בסדר עם זה?".

יש לציין שמדובר בבחור צעיר שרק מתחיל להתמודד עם התהילה. "אני אומר לכולם שאני לא מחשיב את עצמי כמפורסם. כשמזהים אותי, אני לוקח את זה בקלות", אמר, "לפעמים קשה לי להאמין שכל זה באמת קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully