וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה רביעית ברציפות: תאונה פטאלית והרוג בראלי דקאר

מזעזע: צופה איטלקי עמד מאחורי דיונה כדי לצלם תמונות ונפגע מרכבו של אלש לופרייס הצ'כי. הוא הלך לעולמו בדרך לקבלת טיפול

תאונה קטלנית בראלי דקאר 2023/יו טיוב

טרגדיה נוספת בראלי דקאר, זו השנה הרביעית ברציפות. צופה איטלקי בן 69 נדרס אתמול (שלישי) ומת בדרכו לבית החולים אחרי שעמד מאחורי דיונה, במקום מסוכן מאוד, ונפגע מרכבו את אחד המשתתפים. בהודעה רשמית של מארגני המירוץ, נכתב: "צופה איטלקי שעמד על הדיונה, במסלול הנסיעה, נפגע במהלך הראלי. הוא פונה לבית החולים במסוק, אבל לצערנו מת בדרכו לשם".

זו השנה הרביעית ברציפות בה נרשמות תאונות פטאליות במירוץ כלי הרכב הידוע. ב-2020 נהרגו שני המתחרים פאולו גונסאלבש (פורטוגל) ואדווין סטראבר (הולנד), ב2021 נהרג פייר שרפין (צרפת) וב-2022 קנטן לבאל (צרפת).

הנהג הפוגע היה אלש לופרייס הצ'כי, שמתחרה בקטגוריות המשאיות וניצח שני קטעים מתוך התשעה במירוץ הנוכחי. התקנון אומר שאם רכב כלשהו פוגע באדם, עליו לעצור, אבל לופרייס והצוות שלו לא הרגישו את הפגיעה והמשיכו לנסוע. בסיום הקטע נודע לו על התאונה והיום הוא החליט לפרוש מהמירוץ שמתקיים בערב הסעודית.

לופרייס אמר בווידאו שפרסם: "אחרי שסיימנו את הקטע, קיבלנו חדשות מאוד עצובות. כבר היינו במיטות כשהסרטונים של התאונה התפרסמו. פגענו במישהו בטעות, כנראה בזמן שהוא צילם אותנו. לא הרגשנו כלום. נאמר לנו שאחרי 2-3 שעות הוא התחיל להרגיש לא טוב ובדרך לבית החולים הוא עבר התקף לב. אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחתו, זהו זיכרון מר שיישאר איתי עד סוף חיי".

  • עוד באותו נושא:
  • ראלי דקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully