וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא לדרך פרויקט איתור שחקני שנתון 2010 לאקדמיה לכדורגל

11.1.2023 / 15:13

השנה השנייה לפרויקט החלה עם מבחנים שערכו ראשי המחלקה הטכנית בהתאחדות לכדורגל ל-60 שחקנים, המתאימים יוזמנו לשלב ב'

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 11.1/ספורט1

השנה השנייה לפרויקט איתור השחקנים לאקדמיה של המחלקה הטכנית בהתאחדות לכדורגל יצאה אתמול לדרך בתיכון נופי הבשור בעוטף עזה. ראשי המחלקה הטכנית של ההתאחדות לכדורגל בראשות: בוני גינצבורג ומשה סיני, ומאמניה: גיא לוזון, גיא עזורי, חיים כהן, רונן גבאי, יוסי קקון ועוד ערכו מבחנים ל-60 שחקנים אתמול, והמתאימים ביותר יוזמנו לשלב ב' של הפרויקט.

כזכור, אשתקד הושק הפרויקט לדרך עם שנתון 2009, כאשר המחלקה הטכנית בהתאחדות לכדורגל צפתה ועקבה אחרי מעל ל-1,000 שחקנים משנתון זה. לאחר המיונים הגיעו כ-120 שחקנים לשלב ב' בבית הנבחרות ולבסוף נבחרו 25 שחקנים לאקדמיה לכדורגל. בנוסף, נבחרו 25 שחקנים נוספים כעתודה לאקדמיה וגם הם עוברים מספר אימונים בשנה ונמצאים במעקב של המחלקה הטכנית.

פרויקט איתור שחקני שנתון 2010 לאקדמיה לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
פרויקט איתור שחקני שנתון 2010 לאקדמיה לכדורגל/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אתמול, כאמור, החלה השנה השנייה לפרויקט הדגל של מחלקת הסקאוטינג בראשות משה סיני, במטרה לאתר שחקנים משנתון 2010 עבור האקדמיה לכדורגל, השנתון הצעיר ביותר שיחל את דרכו באקדמיה לכדורגל בחודש ספטמבר 2023. הפרויקט יכלול בחודשים הקרובים ביקור ב-10 אזורים שונים בארץ, כאשר נשלחה בקשה לכל המועדונים באותו אזור להמליץ על 3-4 שחקנים בעלי הפוטנציאל הגדול ביותר מכל מועדון.

המשנה למנהל הטכני, בוני גינצבורג: "היום הגיעו ילדים מאילת ומכל אזור הדרום. זאת זכות גדולה שלנו וגם חובה להיות בכל מקום בישראל ולאתר את השחקנים המוכשרים ביותר. אנחנו פתחנו את המיונים כאן בעוטף עזה וזאת אמירה מבחינתנו - אנחנו נהיה איתם גם בזמנים הקשים שלהם וגם בזמנים היותר טובים שלהם. אנחנו מאוד שבעי רצון משנת המיונים הראשונה עם שנתון 2009. בכל מפגש איתם ראינו את ההתפתחות שלהם וזה הסב לנו המון רגעי נחת. יש לנו גם קבוצת פיתוח לאקדמיה ואנחנו עוקבים אחרי 50 שחקנים. התהליך שאנחנו עושים כאן נותן הזדמנות שווה לכל ילד בישראל, במרכז או בפריפריה. אורח החיים באקדמיה קשוח ודורש המון השקעה. היו ילדים שנבחרו לאקדמיה ובסופו של דבר ויתרו על המהלך. ברמה המקצועית, תמהיל האימון שלהם מאוד עשיר וכולל טיפול רפואי, פיזיולוגי, תזונתי - הכל ברמה הגבוהה ביותר, יחד עם ההשקעה שלהם בלימודים".

ראש מערך הסקאוטינג, משה סיני: "בעבר לא הרבו לבקר בפריפריה וכל המיונים והאימונים נעשו במרכז הארץ בלבד, לכן היה חשוב שכל הצוות של המחלקה הטכנית הגיע לכאן. עכשיו הכל מתועד וכל הילדים רשומים וזה הישג גדול להתאחדות לכדורגל. אנחנו רואים את האנרגיות והשמחה של הילדים כאן וזה נהדר עבורינו. גם אני בתור נער לא צלחתי את המיונים בנבחרות ישראל הצעירות, אבל לימים זה התהפך והפכתי גם לקפטן הנבחרת הבוגרת. גם כאן יהיה ילדים שלא יעברו לשלב הבא, אבל התנודות בגיל הזה גדולות והכל יכול להשתנות".

מנהלת תחום החוגים והספורט במ.א. אשכול, חגית טנא: "אנחנו גאים ונרגשים לארח את המיונים לאקדמיה לכדורגל. הגיעו לכאן ילדים מכל אזור הדרום על מנת לנסות את מזלם ולהתקבל לאקדמיה. כאן באשכול אנחנו מקדמים את כל ענפי הספורט. איליי מדמון הגיע מכאן ואנחנו מקווים שיגיעו עוד כוכבים מהאזור הזה לרמות הגבוהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully